За кратък период от време чешката марка Skoda поднови почти всички свои модели. Целта бе една - увеличаване на продажбите, като резултатите не закъсняха.
Rapid Spaceback при представяне пред журналисти. Снимка: Skoda
Моделната офанзива на чехите стартира с пускането на ситикара Citigo и възродения Rapid, с които бе демонстрирана и новата корпоративната идентичност на марката. След тях бяха представени новите Octavia, Octavia RS и Octavia Combi, флагмана Superb, Rapid Spaceback и проходимия Yeti. Така само за една година Skoda пусна цели 6 нови или обновени модела.
"Сборът от цифрите на числото 2013 е точно 6, затова ние ще подновим 6 наши модела", заявиха от компанията в края на миналата година.
Новата гама модели на Skoda вече дава резултати. Продажбите на марката през октомври отбелязват стабилен ръст, като достигат рекордни стойности. На световните пазари са реализирани 83 800 автомобила, което е със 7.5% повече в сравнение с октомври миналата година. Само в Европа са реализирани 55 700 коли на марката (+13.7%), а 12 100 от тях са закупени в Германия (+23.5%).
Най-продаваният модел на Skoda през изминалия месец е Octavia (34 200 / +0.6%), след което се подреждат Fabia с 15 500 единици, Superb с 9100, Yeti със 7200, Roomster, Rapid и Citigo.
Целта на чешката марка е удвояване на продажбите до 2018 година.