IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Българите в "Дакар" ще карат FIAT Freemont

Екипажът ще гони класиране сред първите 30 в най-трудното рали

Българите в

Българският екипаж Орлин Алексиев и Пламен Николов ще стартира с прототип FIAT Freemont Concept A2 в най-трудното офроуд състезание на планетата - "Дакар". Автомобилът за издание 2014 бе представен в края на миналата седмица.
Българите в
"Най-голямото ни предимство тази година е, че не сме новобранци. Тръгваме с едни гърди напред. Знаем какво да очакваме. Състезателният ни номер е 361, а над 400 са дебютантите, каквито бяхме и ние в миналия "Дакар". Автомобилът ни е много по-подготвен. Отстранихме основните технически проблеми по охлаждането, които имахме. В някои етапи губихме до 6 часа. Тогава решавахме основни технически проблеми в последния момент, а някои така и не успяхме да решим. Сега колата обаче е напълно готова. Амбицията ни е класиране в Топ 30 и смятам, че имаме възможностите да го постигнем", поясни Орлин Алексиев.

Пилотът все още се възстановява от мускулно раменно разкъсване след последното състезание, но е уверен, че до дни ще стартира сериозната физическа подготовка за "Дакар". Поради тази причина от септември до "Дакар" Алексиев е отменил всички състезания в програмата като подготовка за Латинска Америка.

"Двигателят е изцяло нов. На динотеста показа 350 к.с. и 650 Нм, но от тях на колелата отиват около 280 к.с. Окачването е оптимизирано, всички налични амортисьори бяха изпратени в Donerre за рециклиране и подновяване. Получихме също така нови и по-добри настройки. Фирмата за спортна електроника ни изпрати модернизирани програми за оптимизиране на управлението при различна надморска височина и атмосферни условия. Също така имаме допълнителни датчици, които да ни улеснят и да имаме постоянна картина върху колата. Тръбната конструкция е по-здрава, а спирачките са усилени", коментира мениджърът Тодор Христов.

Стартът на рали "Дакар" е на 4 януари в Росарио, Аржентина, а първият етап на следващия ден. Финалът е на 18 януари във Валпарайсо, Чили, а почивен ден е 11 януари в Салта, Аржентина. Тази година керванът на състезанието не преминава през Перу, а нова държава е Боливия, където обаче навлизат само мотоциклетите.

Снимка: Bulgaria off-road team
 

Тагове: bulgaria off-road team
0 от 500
  • #9
    13 rate up comment 0 rate down comment
    1! ( преди 12 години )
    Успех на нашите! Колкото до колата, не виждам какво лошо и намирате, Освен формата едвали има нещо общо със стоковия модел. Това да не е като едно време Париж-Дакар и някакво рено 18 пере през пустинята сеедно извадено от завода.
  • #8
    13 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 12 години )
    E ми те големите проблеми е имал този Малчо хаха ,с климатика ,и дисковите на спирачките за месец след покупката. А на предишните му фиати на Бравото в багажника вода имало, на Кромата му двапъти алтернатора развалян. Ех че то голяма работа станало хаха
  • #7
    2 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това е форум на италианци http://freeforumzone.leonardo.it/discussione.aspx?idd=10273810НЕ ,ЧЕ 99% ОТ КОМНЕТИРАЩИТЕ ТУК ПРЕЗ ЖИВОТА СИ СА НЯМАЛИ НИКОГА НОВА КОЛА НО СТЕ ГОЛЕМИ СПЕЦОВЕ ПО ИТАЛИАНСКИТЕ БАРАКИ
  • #6
    1 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ЕТО ДА ЧЕТЕТЕ КАКВО МИСЛЯТ СОБСТВЕНИЦИ НА ФИАТ А НЕ ДА СЛАГАТЕ КАТО ЛУДИ САМО МИНУСИ ritirata NUOVA il 18 Maggio. il 19 entra in officina causa perdita all'impianto di climatizzazione. ritiro il 19 *** con clima ricaricato. parto per un week end al mare. l' auto vibra in frenata, non si ferma. sbanda ( ho un figlio, mi preoccupo seriamente ) la riporto in officina. fiat avvisa il meccanico di verificare alcuni componenti senza alcuna sostituzione e di percorrere 1000 km siamo al 13 giugno. auto in officina per sostituzione dischi, braccetti di sterzo, boccole, crocere ecc ecc ecc. sempre avuto fiat. SEMPRE avuto problemi la bravo acqua nel bagliaio la croma due volte alternatore e braccetti la y si scollava la tappezzeri ed ora questo qui si gioca coi soldi della gente. e si specula. non ho mai avuto un CESSO di auto come questo MAI MAI MAI PIU' FIAT
  • #5
    2 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ПРОЧЕТЕ ОТЗИВИТЕ ЗА ТАЗИ БАРАКА НА ФИАТ ИЗ ЗАПАДНИТЕ ФОРУМИ ще паднетев от това как се оплюва това нещо НИТО е кола ,нито е Фиат ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО А и продажбите го доказват ТАЗИ БАРАКА ИМА СКЛОНОСТ КЪМ САМОРАЗПАДАНЕ СЛЕД ПОКУПКАТА И НЕ ТРЯБВА ДА ИЗЛИЗАШ ДОРИ ИЗВЪН АСФАЛТ АКО ИСКАШ ДА СЕ ПРИБЕРЕШ
  • #4
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Car Fen ( преди 12 години )
    Пожелавам Ви успех момчета.Чест им прави на Фиат, че финансират български отбор. А тези с критиките - поне се научете да пишете.
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това рали в Русия което се провежда се казва По пътя на коприната
  • #2
    1 rate up comment 10 rate down comment
    187 ( преди 12 години )
    за париж - пекин не знам, ама руснаците си правят някакво транссибирско или подобно, наскоро гледах по евроспорт (яката работа - хеликоптери, чудесии, газпром спонсор...). иначе тези господа ги гледах по тв тия дни и се зачудих що за фиат е това... оказа се нещо като ван...та малко съм скептичен, ще ги видим наще...
  • #1
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Alfist ( преди 12 години )
    От сантиментална стойност.Както знаеш ралито от самото си създаване вече повече от 30 години се е казвало "Париж-Дакар", а в последно време само "Дакар". Ралито няма друг еквивалент като мащаб и регулярност всяка година и самото име "Дакар" е синоним за това рали. Знаш какви са причините това рали да не се състои в Африка.