Българският тунинг майстор Vilner представи своя най-нов проект - Corvette С3 Stingray от 1976 г., който е първият автомобил, създаден в новото студио на специалистите.
.jpg)
Класическият Chevrolet Corvette е получил фино преобразяване, като целта е била осъвременяване на формите на легендарния С3 Stingray, но без да се променят класическите му линии, става ясно от информацията.
Доработката не е само визуална, като засяга и механиката на колата. Двигателят - 5.7-литров V8 Small Block, е получил нови глава и валове, както и два двойни карбуратора. Всички те са доставени от щатските експерти от Edelbrock Performance. Генерацията е скъсена и е изнесена отстрани на каросерията. Все още машината не е качвана на дино стенд, което означава, че резултатите от силовия тунинг не са известни. Но очакваната пикова мощност е около 300 к.с.
Екстериорът е обновен с нов лак с перлено кафяв цвят, а тарга покривът е оборудван с тапицерия от телешки бокс с декоративен тегел за украса. Запазени са оригиналните никелирани джанти, както и формата на стоповете. Последните обаче са с изцяло нови тела, които разчитат на LED лампи, вкарващи нотка футуризъм в класическото излъчване на каросерията. За да бъде удобен за шофиране, този Corvette получава и дневни светлини, както и нови мигачи. Най-атрактивен обаче е оригиналният хромиран багажник, върху който се прикрепя ретро куфар от камилска кожа.
Интериорът е силата на Vilner и този класически Corvette се възползва в максимална степен от това. Таблото е изцяло преработено, нов е и дизайнът на шайбите на оборотомера и километража. Тапицерията на седалките е изпълнена от комбинация между телешка напа и бокс, а допълнителна нотка в персонализацията дава лазерното гравиране. Елементите от дървен фурнир са заменени от вложки, направени от високотехнологичния материал Corian.
Автомобилът бе представен при откриването на новото студио на Vilner, позиционирано в столичния квартал „Хладилника”.
Снимки: Vilner

