fallback

Toyota е готова с водороден модел

Машината е на основата на концепта FCV-R

Компанията Toyota е подготвила специално за автосалона в Токио водороден автомобил, наречен FCV. Той трябва да бъде предвестник на аналогичния сериен модел, който ще се появи на пазара през 2015 г.Машината е създадена по мотиви на прототипа FCV-R, дебютирал преди 2 години. Този автомобил може да измине с едно зареждане 500 км. Неговата дължина е 4870 мм, широчината - 1810 мм и височината - 1535 мм. Разстоянието между двете оси е 2780 мм. Моделът е изграден на доработеното шаси на хибрида Lexus HS 250h, като разполага с агрегат с мощност 136 к.с.Автомобилът с водородни клетки се задвижва от електромотор, чиято енергия се възпроизвежда от химическа реакция между водород и кислород. Седанът Toyota FCV има два резервоара за водород, които могат да бъдат запълнени за 3 минути.Според представител на автомобилния производител, с напълно заредени резервоари агрегатът на машината може да обезпечи електричество, което да захранва средностатистически дом в Япония в продължения на седем дни.Снимки: Toyota

Тагове: toyota fcv
fallback
  • #39
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не знам що за ***, комплексар и *** трябва да си да влезеш в статия за автомобил от бъдещето и да го сравняваш с Гоуф 3-върха на немското автомобилостроене.Просто не знам.Явно обаче има такива елементи тук.Не си гледат счупените кочини дето не могат да изпълзят от последните места по надеждност, а тръгнали акъл да дават и да сеят мозъци за най-голямата и иновативна компания в света.Проявете малко уважение към тези които движат прогреса, колкото и да ви е яд на тях!
  • #38
    kiki ( преди 10 години )
    Споко бе вагени,те и от вагинщайн се опитаха да направят една хибридна кола за 100 или 200 хил.евро ли беше не помня, ама тя като че ли не беше мн. по-красива.Сега ми дайте европейски аналог на ТОЙТА СЕКВОЯ и ви пускам да лъскате в кенефите на някоя чалгаджийница.
  • #37
    Cenitell ( преди 10 години )
    Ако кацнат извънземни-корабът им ще би бил с подобен дизайн. А ако не - ще го снимат и доволни ще отлетят! Те вече знаят, от кои могат да копират идеи от настоящото и бъдещето!
  • #36
    Mnooooogggooo ( преди 10 години )
    Grrroooznnnooooo e meko kazano
  • #35
    пора ( преди 10 години )
    До АнонименТи луд ли си - любимите ми модели коли са немски и американски - тук не се включва нито една японка и надали някога ще харесам такава.....японските коли нямат нито дух нито история нито излъчване...
  • #34
    Анонимен ( преди 10 години )
    Когато тази Тойота навлезе масово по улиците,няма да има нито една допотопна пушеща тракаща немска щайга.Отдавна пръдливите немски дараци ще ги гледате в музейте и ще се чудите какви простаци сте били да ги харесвате.
  • #33
    пора ( преди 10 години )
    До фолк с вагенПрав си въпрос на вкус - мен голфа ме кефи 20 пъти повече от това нещо, колкото то Бенца и Лексуса - последния може да бъде сравняван с Е класа, но е далеч зад S класата....и пак е въпрос на вкус - аз тойота съм карал и ми е грозна и неудобна, отделно са с много слаби двигатели..
  • #32
    до Бенц-а ( преди 10 години )
    Ти остави цената, ами като си помисля колко водородни станции има, а и колко евтини ще са проектирането,строежа и експлоатацията им!
  • #31
    Бенц ( преди 10 години )
    Цената на тая Тойотка сигурно ще е като за S63 AMG + моделка на Victoria Secret по бански ...мммм....
  • #30
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    до пора - ми значи вкусовете ни тотално се разминават - за мен гоф 3 е най-грозната кола евър, троши се през ден и вози като каруца - един път слязох от джипа си Тойота и се качих да карам голф и повече не искам да чуя. Мерцедесите са ми много намазани и също не ме кефят - последно се возих в новата С клава и в сравнение с Лексус ЛС600 е нищо работа. Но все пак не съм отишъл в статията на вагените да мажа - ти от друга страна кво правиш тука и за кво пишеш 30-40 коментара като не те кефи?
fallback
Последни