fallback

Toyota е готова с водороден модел

Машината е на основата на концепта FCV-R

Компанията Toyota е подготвила специално за автосалона в Токио водороден автомобил, наречен FCV. Той трябва да бъде предвестник на аналогичния сериен модел, който ще се появи на пазара през 2015 г.Машината е създадена по мотиви на прототипа FCV-R, дебютирал преди 2 години. Този автомобил може да измине с едно зареждане 500 км. Неговата дължина е 4870 мм, широчината - 1810 мм и височината - 1535 мм. Разстоянието между двете оси е 2780 мм. Моделът е изграден на доработеното шаси на хибрида Lexus HS 250h, като разполага с агрегат с мощност 136 к.с.Автомобилът с водородни клетки се задвижва от електромотор, чиято енергия се възпроизвежда от химическа реакция между водород и кислород. Седанът Toyota FCV има два резервоара за водород, които могат да бъдат запълнени за 3 минути.Според представител на автомобилния производител, с напълно заредени резервоари агрегатът на машината може да обезпечи електричество, което да захранва средностатистически дом в Япония в продължения на седем дни.Снимки: Toyota

Тагове: toyota fcv
fallback
  • #19
    Геша ( преди 10 години )
    Анонимен не казвай какво да правим а и немаме гоуфове, вместо това ти *** в банята да лъскаш мислейки за този леген
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    *** и *** толкова им е изпила чалгата мозъка,че са тотално ипростели.Все пак имат два грама мозък за равновесие и единствената им гънка на мозъка е от удар с лопата.Карайте си вмирисаните Голфове и не коментирайте този дизайн.
  • #17
    Дошо ( преди 10 години )
    Не *** слушайти аз съм пиян.
  • #16
    DezignLogic ( преди 10 години )
    Моля да ме извините аз съм шизофреник и не си бях пил хапчетата на време, сега ги изпих и като видях това отново получавам кошмари и халюцинации
  • #15
    до: DezignLogic ( преди 10 години )
    Аз съм на мнение,че индустрията се движи основно от технологиите.Японците имат най-модерните такива и те движат нещата.Ти обаче си на друго мнение и казваш,че се движи от Китай, Турция и Бразилия.Би ли се обосновал!
  • #14
    DezignLogic ( преди 10 години )
    "Сега разбирате ли кой движи автомобилната индустрия или още не?"Авто-индустрията се "движи" основно от Китай, Турция и Бразилия :D
  • #13
    DezignLogic ( преди 10 години )
    По това, което пишете, прозира колко сте идейно и естетически ограничени.Не мога да гадая, дали немският консервативен ауто-дизайн ви е изградил подобен начин на възприемане, но според мен сте в пълна заблуда.Аз от ГОДИНИ не бях виждал от дизайнерите на TOYOTA нещо по-логично, изчистено, смислено и стилизирано от този модел. Тук виждаме оптимален пример, как "Дизайна следва Функцията"Страхотен модел!
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това е само концепт деца,а не модел пред серийно производство.Естествено,че колата която ще пуснат няма да е същата и няма да е покажат в истински вид по простата причина,че крадливите германчета веднага ще е копират и ще кажат после,че е тяхно дело.Оставете формите,а се задълбочете в техниката.Ламарини всеки може да прави,но какво има под тях.При германчетата най-великото е да е някой дизелак,а при японците е нещо от бъдещето.Сега разбирате ли кой движи автомобилната индустрия или още не?
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    *** легена
  • #10
    Спокойно бе! ( преди 10 години )
    Това е само концепт! Моделът в редовно производство ще е още по-грозен!
fallback
Последни