IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

МИТЦУБИШИ ЛАНСЕР 1.6 i Wagon - НЕИЗРАЗИТЕЛЕН ДИЗАЙН СЪС СКРИТИ СПОРТНИ ГЕНИ

Митсубиши Лансер Вагон в пренаселения сегмент на комби в ниската средна класа на пръв поглед няма много шансове да се пребори с конкуренцията. Първият проблем е неизразителният дизайн.

МИТЦУБИШИ ЛАНСЕР 1.6 i Wagon - НЕИЗРАЗИТЕЛЕН ДИЗАЙН СЪС СКРИТИ СПОРТНИ ГЕНИ
    Автомобилът трудно може да създаде собствен имидж сред многото коли в този клас и обикновено е трудно разпознаваем.  Интериорът си остава прекалено тъмен макар осветените в червено контролни уреди да го освежават. Спортният волан тип Момо също стои добре на таблото но за съжаление може да бъде регулиран само на височина.      На предните седалки, даващи добра подкрепа на бедрата, се седи удобно, но за сметка на това облегалките за главата не са много ергономични. Пътуващите на задните седалки имат достатъчно място, но по-високите от тях няма да се чувстват много удобно. Добра оценка заслужава изработката, няма тракащи или скърцащи звуци при движение дори и по неравни пътища. В известна степен разочарование е багажникът, който със своите 344 литра между комби моделите в този клас е определено най-зле. Комбито на Рено Меган предлага 520 литра, на Фиат Стило 510 л., на Октавия комби цели 580 л.     Гамата от двигатели за комбито на Митцубиши Лансер е направо бедна. Предлагат се само два бензинови мотора, а съвременните турбо-дизелови двигатели липсват. Двата бензинови мотори са 1.6 литров с 72 kW и 2.0 литров с с 99 кW. По-малкият двигател е доста муден и се съживява едва след 4000 оборота в минута, но тогава пък се появява доста неприятен шум в купето. При този агрегат и комбинирания разход на гориво не е причина за радост - около 8 литра на 100 км. И все пак има нещо положително в новото комби на Митцубиши Лансер - то сякаш е наследило нещо от спортното изпълнение Еволюшън. Тези които не се грижат много за разхода на гориво и не се смущават от шума в купето могат да държат колата на високи обороти. Тогава тя показва на какво е способна.      Най-високата степен на обзавеждане  като цяло е доста богата - има 6 въздушни възглавници, ABS + EBD, климатик, дистанционно централно заключване, евектрически прозорци и външни огледала. ESP /система за електронен контрол на стабилността/ обаче не се предлага дори срещу доплащане. Още един недостатък, може би най-големия в сравнение с конкуренцията е по-високата цена, но пък от фирмата предлагат три годишна гаранция