fallback

Това е купето Lexus RC

Премиерата му пред публика ще се състои в Токио, а продажбите стартират догодина

fallback
  • #24
    Анонимен ( преди 10 години )
    porednata smachkana grozotiq
  • #23
    Чичето ( преди 10 години )
    123, немските "премиуми" в продажбите си смятат дори и китайските си клонинги произвеждани от китайски компании. Важното е да се публикуват донри новини да са доволни инвеститорите. Пълна пародия са. А в Япония специално
  • #22
    123 ( преди 10 години )
    Анонимна,куха,немска каско,премиумите плод на китайско-немската дружба в автомобилостроенето са с по-големи продажби,знаеш ли защо?Защото точно тези премиум марки продават табуретки,като А1,А2,БМВ1-2,А,Б-клас и т.н.Там са им най-големите продажби.Само не ми казвай,че тези малки *** са премиум,защото напълно ще затвърдиш виждането,че по кухата ти каска няма никой!Освен това,по твоята елементарна логика можем да приемем,че Ягуар,Мазерати и т.н. не са премиум понеже продават още по-малко.
  • #21
    Чичето ( преди 10 години )
    "Премиум" категорията не се определя от продажбите! Ако беше така, значи Ауди е по-премиум от Ролс-Ройс???БМВ разработват кола заедно с Тойота, не с Лексус. Това би трябвало да отговори на всички със съмнения коя марка къде е позиционирана. За празноглавите фенчета ще обобщя: БМВ = Тойота, Лексус > Тойота => Лексус > БМВ.
  • #20
    Чичето ( преди 10 години )
    Последните IS и GS са доста по-спортни като усещане от съответните аналози от БМВ. Това със сигурност ще важи и за RC. Дизайна на RC е невероятно добър, направо революционен в сравнвние с постната 4-ка, която почти не се раличава от 3-ката. С една дума, Лексус избиха конглокенцията.
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    ЛЕксус бил премиум над премиумите ха ха хаа. Лексус иска да е премиум над премиумите, но едно е да искаш, друго да можеш. Лексус яде бой от немските премиуми където го хванат. Дори в Япония Мерцедес е с по-големи продажби от Лексус. А Япония и САЩ са основния пазар, съдето се продава Лексус. В САЩ Лексус отново е зад БМВ и Мерцедес. А в Останалия свят не може да стигне и 1% от продажбите на немските премиум марки. Не могат да излъжат хората нито с 5г. гаранция, нито с по-ниските си цени.
  • #18
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    естет - ама как хубаво го каза - браво - лекса е номер 1!!!
  • #17
    естет ( преди 10 години )
    Алооо, полиглотите и езиковедите да не сте объркали форума? Тук се коментират автомобили, а статията е за един от най-стойностните такива. Лексус е премиум над премиумите, ако приемем за вярно, че немската тройка са премиуми. За да кажеш, че нещо е премиум не е достатъчно само да му е висока цената, да има много екстри, да е комфортно и да е изработено със скъпи материали. Трябват и още неща. Качество, здравина и надеждност. По тези критерии Лексус е премиум автомобил, а немските не са.
  • #16
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    "Ами нормално е хората, каращи Тойота да не се интересуват от автомобилния спорт" - абе тука има ли нормални хора - НИКОЙ ЛИ НЕ Е ЧУВАЛ ЗА ЛЕГЕНДАТА СУПРА?!?!?!?!? АМАН ОТ ДЕТСКИ Г*ЗОВЕ В ТОЯ САЙТ!!!!
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    ей смешници - идете в УАСГ и кажете че искате да учите "вътрешен" дизайн да видим как ще ви гледат :):):) И защо казвате "дизайн" вместо "оформление" - или си мислите че дизайн е БГ дума а лапета :):):) Може интериорен да значи вътрешен, ама "Интериорен дизайн" си е термин и не се превежда на български! Все едно вместо телекомуникации да кажеш телеразговори - не е същото! А Лексус е най-добрата кола - само Инфинити е конкyренция!
fallback
Последни