fallback

Това е купето Lexus RC

Премиерата му пред публика ще се състои в Токио, а продажбите стартират догодина

fallback
  • #54
    Iowa ( преди 10 години )
    Не живея на село, но бих дошъл при Вас, стига да имате някаква свястна кола. Мъртвака е бил 321 коня, сега сигурно е поне 100 по-малко. Така или иначе за мен е важно да е весело.
  • #53
    немски истории! ( преди 10 години )
    Във F1 само един германец е способен да победи друг германец,на Льо Ман само Porsche e способно да победи Audi,a във WRC никой не успява да победи VW.Факт!
  • #52
    До чичето ( преди 10 години )
    И още нещо чиче, не казвам че Лексус е лоша кола, напротив много хубава си е колата и е по-добра от Фолксваген,Форд,Пежо и каквито още се сетиш, дори е по-добра от Инфинити и Аглока /поне според мен/, но БМВ,Ауди и Мерцедес са по-стойностни, истината е че Лексус е по-евтин като цена срещу всеки реципрочен модел на трите премиум марки, което е негов плюс разбирасе има и 5г. гаранция, това е още един плюс, но тези плюсове са направени именно, за да спечелят клиенти.Защото с друго не могат да изпъкнат пред немската тройка. Добра кола е Лексус, но нмеската тройка прави още по-добри коли.
  • #51
    Анонимен ( преди 10 години )
    "On Thursday, a jury verdict found Toyota's ECU firmware defective, holding it responsible for a crash in which a passenger was killed and the driver injured. What's significant about this is that it's the first time a jury heard about software defects uncovered by a plaintiff's expert witnesses. A summary of the defects discussed at trial is interesting reading, as well the transcript of court testimony. 'Although Toyota had performed a stack analysis, Barr concluded the automaker had completely botched it. Toyota missed some of the calls made via pointer, missed stack usage by library and assembly functions (about 350 in total), and missed RTOS use during task switching. They also failed to perform run-time stack monitoring.' Anyone wonder what the impact will be on self-driving cars?"
  • #50
    Iowa ( преди 10 години )
    Забравих да напиша, двигателят е вече на години 3,2 литра, колата тежи 1,5 тона и има някои екстри, които вече всички имат. Предпочитам желаещите да са с автомобили за такива пари / 10-12 хиляди лева/ и подобни параметри и години на производство, за да е коректно състезанието.
  • #49
    до Дошо ( преди 10 години )
    Доше/nev,анонимен,свяко,шура и т.н./,ето,бе:"Ето "малките" спортни машини на :1.Mercedes SLK 55AMG-416 к.с и 540Нм.2.BMW M3 Coupe -450 k.с.и 440Нм3.Аudi TTRS -360 k.s.и 465Нм,а за тези,които са в класа на Lexus,данните са:1.Mercedes E63 AMG -557к.с. и 720Н.м.2.БМВ М6 -560к.с и 680Н.м.3.АudiRS5 -450к.с. и 430Н.м.За "батковците от сериите SL AMG,SLR AMG,SLS AMG няма и да говорим.Няма лошо да харесвате японските"спортни" автомобили,но защо това става с помощта на отрицание на менските,не ми е ясно.
  • #48
    Iowa ( преди 10 години )
    Карам НЕ премиум БМВ Е36 М3, напълно оригинално,старо, без изцепки и никакви лепенки по него. Предизвиквам всеки собственик на Лексус, Киа, Хюндай, Тойота, Хонда и.т.н. в подобна категория на състезание по техен избор на избрано от тях, но безопасно място.
  • #47
    До чичето ( преди 10 години )
    Къде го видя този лексус бе? Има три нива на оборудване на модела GS. Първия е GS350 с цена 47000долара, втория GS F sport е за 53000 долара /разликата между другия е в елементи от интериора и джантите, динамика и екстри абсолютно едни и същи като на по-евтината версия/ и GS450 хибрид за 59000 долара. И трите версии са по евтини от най-продаваното А6 3.0 ТДИ 245к.с. което в базата си е 63000 долара. Ако го поръчаш с ЕС пакет каквото се явява GS F sport и отиде 20 бона отгоре на Лексуса
  • #46
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Празноглавият RRE да ходи да обясни на кралицата на Дания, краля на Норвегия и принца на Монако дето се возят в Лексуси че Лексус не била достатъчно "премиум" марка. Ха-ха!
  • #45
    До RRE ( преди 10 години )
    Leksus nikoga,ama NIKOGA ne e bil i niama da bade premium za zamojnite hora.RRE, това ми е много интересно как ще го обясниш това на 300 мил. американци и още толкова канадци, австралийци и.т.н за които Лексус си е от много години абсолютен премиум?Имам колега норвежец, живеещ в Щатите, който преди около 3 години си смени Лексус-а ГС със Ауди А8 и откровенно каза, че съжелява че е "изневерил" на марката. Единственно А8 имала предимство, че била малко по-голяма и динамична, и това е всичко!
fallback
Последни