fallback

Това е купето Lexus RC

Премиерата му пред публика ще се състои в Токио, а продажбите стартират догодина

fallback
  • #64
    Mitsu ( преди 10 години )
    Виж, и аз не харесвам много от немските автомобили, но има и доста добре изглеждащи, които не са много масови. Има и много грозни, като S-класата, приличаща на прасе преди Коледа. Но примерно новото BMW 4 изглежда по-добре отпред от този Lexus RC. Обаче следващият Lexus LF-NX е вече друга бира, произведение на изкуството.
  • #63
    пора ( преди 10 години )
    Много ясно че немците са номер 1 - огледайте се какви коли карат богатите, дипломатите, кралските особи, депутатите, министри и т.н. - рядко са японски, 90% са европейски, повечето немски - затова - у лево с вашите 'премиум' японски ефтинджоси - японките са за МАСИТЕ, немските премиуми са за избрани, богати хора!!
  • #62
    До чичето ( преди 10 години )
    Еми какво да ти кажа, ти сам си отговори на въпроса. По добри са немците и мисля, че това от Тойота много добре го знаят. Може би си единствения на тази планета който не го е разбрал.
  • #61
    Анонимен ( преди 10 години )
    baaa kak e vuzmojno tolkova a socialen , a moralen forum prevurnal se v 4at na grupa maloumnici 4e6e6ti mazolite na maznite si prusti , i nikakva gradaciq v diskusiqta , se edno gledam opiti za komunikaciq mejdu grupa orangutani !
  • #60
    груди ( преди 10 години )
    Това никога няма да има шанс ако не му сложат ДВГ-то от ГТР - 3,8 л., ще остане световнонеизвестно.
  • #59
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    А бе що тия оризари все копират от VW-Ауди, не мога да разбера!???Ти наистина ли си толкова ограничен че не правиш разлика между това да направиш свой бранд и да го наложиш чрез качествен продукт и това да купиш наготово фалирал бранд с история, да му набуташ изостаналите си технологии и да го продаваш на премиум цена?В такъв случай, нищо чудно че си немски фенче.
  • #58
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Е, от предният капак не грее логото на малоумието, но това по-скоро е добре, защото клиентите им ги купуват заради продукта който предлагат, не заради логото. Логото е важно само пред столичните чалготеки. И за *** които си мислят че превъзходжат другите участнци в движението защото карат по-скъп но затова пък нискокачествен автомобил.
  • #57
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Дизайнът е въпрос на вкус. Щом неприятен човек с очевидно лош вкус като RRE харесва немските премиуми, това по-скоро говори зле за тях. Технологично Тойота/Лексус са много напред. Имаха сериен електромобил още през 97-*** (RAV4EV), сериен с карбонов монокок 2010 (LFA), шаситата им са по-здрави защото не се раздрънкват след 10 години. Първото активно окачване, първата комън рейл система, за хибридни технологии няма нужда да споменаваме...
  • #56
    до: До чичето ( преди 10 години )
    Сега остава да кажеш с какво на немската тройка колите са им по-добри от тези на Лексус. Чакам да чуя! Само не ми говори за история,имидж и други ала-бала-ници.Говори конкретно и с факти!Примерно разход,надеждност,нови технологии и т.н.Нещо реално дай с което са по-добри!
  • #55
    пора ( преди 10 години )
    Егати грозната Трошльота!! Това може да конглокира само опел или шкода, за повече няма къде да се пъне...
fallback
Последни