
За някои марки ръста се измерва с трицифрени числа. Разбира се, повишеното търсене на ултраскъпи автомобили се дължи на нарасналите приходи от високите цени на нефта, но също и поради растящата популярност на състезанията от F1.
Търсенето на Ferrari например в страните от региона е повишено през тази година със 120% в сравнение с миналата, по данни на MotoringSA. Подобен е ръста на търсенето и за Lamborghini, Aston Martin и Porsche.
Всъщност перспективите пред Aston Martin на тези пазари ще стават още по-добри, защото сега 50% от собствеността на марката е в арабска инвестиционна фирма, която иска да увеличи мрежата от магазини в района.
Още нещо много интересно за пазара на суперавтомобили в този регион е фактът, че много значим процент от купувачите са жени. Според представителката на Aston Martin за Близкия изток, Ема Хамилтън сега Кувейт е най-големия пазар за Aston и има най-висок дял на жени купувачи на тези автомобили.
В Близкия изток имат шанс и най-екзотични марки, като германската Ruf, която поради високо търсене сега строи завод за 20 милиона долара в Бахрейн.

