Новият дизайн RC-Line при любимеца на жените 206 купе-кабрио е базиран на нивото на оборудване "Filou", което французите описват като "особено динамично", макар че по традиция това е името на базовия модел.
Специалният модел разполага със 17 цолови алуминиеви, модифицирана предна решетка, специално променен заден спойлер и различни детйли от алуминий. Към това прибавете и емблемите като тази на задния капак.
Интериорът е по - комфортен и благороден от обикновено. Кожените седалки Алкантара разполагат и с електрическо подгряване. Алуминиеви педали и хромирани лайсни върху праговете под вратите, заедно с черни инструменти по таблото и индикатор за температурата на маслото допълват вътрешния дизайн. Централната конзола с "карбонов външен вид", т.е. от подходящо лакирана пластмаса, както и кожен волан дооформят различията с обикновения модел.
Пежо 206 CC RC-Line може да се закупи изключително в червено, сиво или черно, а моторите са два по 1.6 литра бензин и дизел, които разполагат еднакво с по 109 конски сили. Дизелът има и филтър за твърдите частици. Цените на лимитирания модел са с около 3500 евро по-високи от тези на обикновения. ESP-то е серийно, както при всички 206 CC , а климатик & Co. се доплащат. Вторият RC-кандидат е микрованът с плъзгащи врати 1007. Предимно в черен лак и с бензиновия мотор с 109 коня, заедно с полуавтоматичната скоростна кутия "2-Tronic", RC-линията се базира тук на най-високото ниво на оборудване "Sport".
Блестяща в сребристо радиаторна решетка, 16 цолови лети джанти, заден спойлер в основния цвят на автомобила и ауспухово гърне от благороден метал са външните добавки на лимитирания модел.
Вътрешното пространство отново е издържано в "карбонов дизайн", особено централната конзола и скоростния лост, както и тапицерията на вратите и елементи по задната седалка, решени в синьо.