Пред списание GoAuto, Зееман обяснява, че BMW има само две конкурентни фирми. „Едната е в Щутгарт, другата в Япония”. Според него ръстът на продажбите на Audi през последните години е постигнат за сметка на изкуствено понижаване на цените, което не може да продължава вечно.
Все пак фактите говорят друго. Продажбите на Audi растат по цял свят и това става и за сметка на BMW. Зееман признава, че Audi сега се представя добре, но счита, че фирмата все още не е спечелила доверието на клиентите, които обикновено купуват в най-висшия луксозен клас. “За нас бяха нужни доста години за да изградим доверието у нашите клиенти. Струваше ни много години усилия и труд да постигнем това, което винаги сме искали – да сме номер едно или номер две в света”, казва Зееман. Според него Audi има много път да извърви докато се превърне в истинска конкуренция на BMW.