IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Audi A8 пристигна във Франкфурт

Представителната лимузина излезе на сцената в компанията на спортния S8

Новият Audi A8 пристигна във Франкфурт

Премиерата на обновената версия на Audi A8 се състоя във Франкфурт. Автомобилът бе показан в компанията на спортната версия S8, като ще стъпи на пазара през месец ноември, сочи информацията от германската компания.
Новият Audi A8 пристигна във Франкфурт
Както вече стана ясно от разпространените по-рано фотографии, промените при Audi A8 са скромни, но видими. Те засягат най-вече екстериора, където виждаме нови брони, обновен капак на двигателя, различна радиаторна решетка и нови светлини.

Именно светлините са една от главните новости при модела. Те са матрични, оборудвани с LED технология и носият името MatrixBeam. Тази опция предлага челни светлини с по 25 LED диода, които следят кривата на завоя и ако са свързани със сателитната навигационна система, могат да предвидят наклона или завоите по пътя. Освен това всеки от диодите работи напълно самостоятелно, като по този начин се постига оптимална осветеност в зависимост от конкретните условия на пътя.

Обновлението включва също така оптимизации по отношение на пътното поведение и шумоизолацията на салона. В интериора пък са въведени нови тапицерии, материали и опции. Сред тях се отличава технология, която следи позицията на автомобила на пътното платно и при непреднамерено напускане на лентата за движение може сама да коригира посоката на движение.

Audi A8 ще продължи да се предлага в две дължини на каросерията, като версията A8L добавя 13 см. в междуосието на модела.
Новият Audi A8 пристигна във Франкфурт
Що се отнася до двигателите, там изборът въобще не е малък - четири бензинови, два дизелови и един хибриден:

3.0 TFSI V6 с 310 к.с. - увеличение с 20 к.с.
4.0 TFSI V8 с 435 к.с. - увеличение с 15 к.с.
4.0 TFSI V8 с 520 к.с. - за S8
2.0 TFSI + електромотор с 245 к.с. - за хибридната версия
6.3 W12 с 500 к.с.
3.0 TDI V6 с 258 к.с. увеличение с 8 к.с.
4.2 TDI V8 с 385 к.с. - увеличение с 34 к.с.

Всички обновени двигатели покриват стандартна Евро 6. Най-икономичен е 3.0 TDI, който изисква средно по 5.9 л/100 км. При хибридната версия потреблението е 6.3 л/100 км. Що се отнася за динамиката, там най-добре се представя 4.0 TFSI с 520 к.с. - от 0 до 100 км/час ускорението става за 4.2 сек.

Версия с предно предаване вече няма да има, като всички модели ще се предлагат с quattro. Трансмисията е 8-степенен автоматик.

Новото Audi A8 ще бъде предложено най-напред на пазара в Германия - през ноември, където цените започват от € 74 500. Пазарната премиера в останалите страни ще се състои непосредствено след това.

Снимка: Audi

Тагове: audi s8 audi a8 audi a8l
0 от 500
  • #24
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    Ес класата наистина е години пред Фолксваген А8, но преди години конвой от Линкълни свърши тази работа, за която си писал. Вярно чрез различен метод на ориентиране, но все пак.......
  • #23
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тойота дава много пари за реклами. Не виждам да са успели да подкупят режисьор. То ако ставаше само с подкупи, щяхме да гледаме транспортера да кара Тойота Корола, но щеше да изглежда като комедия вместо екшън и никой режисьор не би се продал за никакви пари на света, за да стане за смях. Транспортера влиза в Королата, дава газ до дупка, газ, газ.. болтовете по колата започват да се саморазвиват от вибрациите и шума а до дясното стъкло на Королата бяга *** *** на стъклото и моли за 1 лв.
  • #22
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Новата S-Class прави това грозно ауди да изглежда като някоя каруца. S-Class е по-красива, по-тиха, по-комфортна, по-технологична във всяко едно отношение и е много по-премиум от тази А1-ка с по-големи ламарини. И да не забраввяме, че новата S-Class e първият сериен автомобил в света който измина 103 километра абсолютно сам, без човек да докосва нито волана нито ***. Друг въпрос е че от Аутокомедиа не са отразили новината, все пак от Алуди яко си цакат в тоя сайт.
  • #21
    18 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И си още си представям алудито от транспотрер в "Бързи и Яросни" как се влачи зад японските мега бегачки муахахахахаха
  • #20
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не - представям си шофьора от транспортер с NISSAN GT-R Alfa-Omega 1800HP как минава покрай тебе и се нас.раш от страх муахахахахаха
  • #19
    15 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    тия продават предимно фарове
  • #18
    20 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Представяш ли си транспортер, шофьора с Приус, качвасе настъпва *** до дупка, газ,газ, газзз , Приуса реве на шофьора ще му се пръснат тъпанчетата но продължава да натиска. В това време го изпреварва колоездач от ляво ха ха хаааа.. За това няма да видим скоро Тойота или Лексус в някой екшън.
  • #17
    15 rate up comment 20 rate down comment
    bavarishe ( преди 11 години )
    Тия от Алди съвсем вече се разлагат...нови фарчета , стопчета и оп нов модел... къв нов модел бе същата талига! това и нови концепт - смях пълен смях ....След 5 години ще прилича на Еко тоалетна на метал концерт
  • #16
    19 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам кое е дъ бест и кое ШИТ, но във филмите само Аудита,БМВ-та,Полшета Ферарита,Мерцедеси и никви Тойоти и Лексуси!! Защо? Нали са дъ бест? Май са дъ бест в крадене на дизайн и Дъ бест по смотани трошки.
  • #15
    13 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Уж всичките им хибриди харчеха 3/100,а сега се оказва с 6,3/100.В действителност обаче няма да е под 10/100.Лъжите им полека-лека започват да излизат наяве.Някоя *** нещо да каже по въпроса,защо изведнъж разхода им скокна над 2 пъти от 3 до 6,3/100?