fallback

В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.

Компанията официално представи всички детайли за хибридната си суперкола

Porsche също записа участие в традиционната за Volkswagen „Нощ на премиерите” в навечерието на автосалона във Франкфурт. Компанията най-после разкри пълни подробности относно новата си хибридна суперкола Porsche 918 Spyder.В крайна сметка стана ясно, че моделът ще разчита на общо мощност от 887 к.с., при разход на гориво от едва 3 л/100 км. 918 Spyder е заимствал голяма част от компонентите си от състезателните коли на марката – шасито, конструкцията на V8 двигателя и елементите от въглеродни нишки в каросерията. Бензиновият V8 с мощност 608 к.с. заедно с един от електромоторите задвижват задната ос, а другият електрически агрегат отговаря за предната. Заедно трите мотора осигуряват на 918 Spyder пет режима на работа. Първият е чисто електрически - E-Power, който позволява на машината да премине 20-30 км само на ток, като максималната скорост може да достигне 150 км/ч. Когато батериите почнат да се изхабяват, автомобилът сам превключва на втори – хибриден режим. Той е пригоден за икономично шофиране, затова електромоторите се включват при всяка възможност, като дават възможност на бензиновия мотор „да си почива”. Това се променя в режим „Спорт”, при който бензиновият двигател е включен непрекъснато, а електромоторите играят поддържаща роля.Следващите два режима за „Състезателен хибрид” и „Гореща обиколка”, които са предназначени за пистово каране. При първия от тях електромоторите не само помагат, но и дават пълна мощност, когато е необходимо. А вторият изстисква цялата енергия от батериите, за да може да се запише максимално добро време.Самият атмосферен V8 двигател има впечатляващите 608 к.с., което при обем 4.8 литра предлага направо стряскащо съотнощение на мощност към работен обем – 132 к.с. на 1 л. Освен нова машината разполага със система за задвижване на 4-те колела и 7-степенна скоростна кутия PDK.Не бива да се забравя, че все пак става дума за хибрид. Литиево-йонните батерии на модела могат да се заредят напълно за 4 часа от електропреносната мрежа с напрежение 230 волта. Има и възможност за бързо зареждане – за около 25 минути.Освен това Porsche 918 Spyder разполага с активно пневматично окачване PASM и система за завиване на задната ос, която осигурява ъгъл на завиване на всяко колело до 3 градуса, като той се променя в зависимост от скоростта и траекторията на движение. Има възможност и за лека промяна на външния вид на модела, който се предлага с 3 нива на активна аеродинамика. Може да се промени ъгъла на атака на задния спойлер, както и степенната на отваряне на предните въздухозаборници.Снимки: Porsche 

Тагове: porsche 918 spyder
fallback
  • #17
    trex ( преди 10 години )
    Най-съвършенният автомобил на земята в този момент!!! Хибрид с рекорд на Нюрбургринг!!! Сега останалите компании трява да си купят книгата "Как се правят суперавтомобили".
  • #16
    KKK ( преди 10 години )
    А колко ли по- бързо щеше да е това брилянтно шаси без всичките еко простотии и батерии... Примерно с бензинов двигател 900 кс... както ги правеха едно време :D
  • #15
    turbo ( преди 10 години )
    Колата е шедьовър..Ама тва ще го разберете като почнат да го хвалят в Топ Гиър,Петата предавка и други авто предавания..Същото беше като излезе Карерра GT първо всички мрънкаха после онемяха
  • #14
    Дошо ( преди 10 години )
    Очаквам NISMO да му сипе с големия черпак
  • #13
    rraptor до случайно ( преди 10 години )
    Tricky не значи по-добре! Всеки бранд си има своя философия по тази тема. Важни са крайните динамически показатели. Не мисли, че отичам японските постижения, просто отбелязвам, че съотношението конска сила - литър не е особено важен показател и с предоставената от мен статия го доказах. А сайта е доста сериозен!
  • #12
    дослучайните"До ( преди 10 години )
    "Porsche Says 918 Spyder Lapped the Nurburgring in 6:57"А сега е необходимо да напрегнете цялото си "ителектуално" богатство и да измислите нещо,което би успокиило нежните ви души.
  • #11
    до Случайно минаващ ( преди 10 години )
    1.Явно нищо не си прочел или нищо не си разбрал,поне що се отнася до сравненията между хиперавтомобилите.2. Не знаех,че ид.от е епитет,но щом казваш.3. Прочети си сам още веднъж първия коментар и сам си отговори какво си искал да ни кажеш.4. Ти сам ли се слагаш в списъка,или да?5. И накрая,бих проявил любопитство относно твоето образование,професия,както и с какво точно се занимаваш в момента,че си толкова нараним и чувтвителен?
  • #10
    fsb ( преди 10 години )
    поршето е страхотно и всички, които плюят са или ужасни комплексари или недо*клатени хейтъри
  • #9
    RRE ( преди 10 години )
    6ediovar na 4 kolela.Tova e avtomobil dokosnal savar6enstvoto.Blagodarim ti PORSCHE,4e te ima
  • #8
    Случайно минаващ ( преди 10 години )
    До Браво на АМ:Никой не прави директно сравнение между S2000 и 918, а само между показателя к.с. на литър работен обем на ДВГ. Или за теб, Поршето е несрванимо с нито един друг автомобил, по нито един показател?!? А четейки коментара ти оставам с точно такова впечатление, което от своя страна не говори никак добре за теб. Особено предвид епитетите, които си позволяваш да ползваш спрямо другите участници във форума, които също не познаваш и не знаеш с какво образование и професия са. Замисли се.
fallback
Последни