IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Връщат Audi Q7 заради проблеми с дизайна

Бил твърде брутален и показен. Преработката може да коства 195 млн. евро

Връщат Audi Q7 заради проблеми с дизайна

Официалното становище на Audi, изпратено в писмо до Automedia.bg:
Audi Q7 излиза по план

Премиерата на следващото поколение Audi Q7 ще се забави заради проблеми с дизайна. Всъдеходът не се е харесал на ръководството на компанията, което го е върнало за спешни преработки, пише Motor Trend, позовавайки се на информация от свои източници.
Връщат Audi Q7 заради проблеми с дизайна
Audi Crosslane Coupe - eдна от концепциите, с които марката демонстрира как ще изглеждат следващите й проходими модели. Снимка: Audi

Американското издание твърди, че шефовете в Audi са определили следващото поколение на Q7 като " твърде брутално и показно". Било наредено да се направи спешен ристайлинг, независимо дали това ще забави премиерата на модела. Посочва се дори, че уволнението на Волфганг Дюрхаймер от поста шеф на отдела за проучване и разработки в Audi, е свързано с този проблем.

Промяната в дизайна на Audi Q7 може да коства на компанията 195 млн. евро и да забави премиерата на модела за неопределен период от време, твърди изданието.

Този период обаче вероятно няма да бъде много дълъг, тъй като всичко останало по колата е завършено, изпробвано и одобрено. Наскоро Motor Trend разпространи снимки на прототип на модела, заснет по време на тестове по шосетата на Европа.
Връщат Audi Q7 заради проблеми с дизайна
Audi Q7 по време на тестове. Снимка: Motor Trend

Очаква се следващото Audi Q7 да заложи на еволюционен дизайн, изпълнен в стила на най-новите модели на марката. А премиерата му да се състои или в края на 2015, или в началото на 2016 г.

Последната информация за модела гласеше, че той ще бъде подложен на сериозна диета, благодарение на която ще олекне с около 360 килограма. Това ще бъде възможно благодарение на новата платформа, на която ще бъде изграден. Тя залага на множество компоненти от алуминий, като ще се използва и за следващите Porsche Cayenne и Volkswagen Touareg, които очакваме през 2014 или 2015 г.

Тагове: Audi Q7
0 от 500
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Ogal ( преди 11 години )
    И пак нищо общо мезжду концепцията и тестовия :-)
  • #24
    1 rate up comment 4 rate down comment
    до Дошо ( преди 11 години )
    Ти луд ли си бре, как 1 от 27 двигателя ще е дефектен. Та това никой досега не е успял да постигне. Ама, модерен свят, където пуканките са на почит ... :)
  • #23
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пичове, тая дискусия ми прилича на приказката "Гроздето е кисело". Жалките "Тойотаджии" само могат да си мечтаят за такава кола. Това е, пичове, ще гледате и ще се облизвате за тази кола, както го правите и сега. Карайте си смешните Тойоти, треперушкайте, че могат да ви викнат всеки момент в сервиза за някоя сервизна акция и злобейте срещу хората, които карат истински коли. Дали Audi, BMW, Mercedes, те хората са признали само тези марки за премиум.
  • #22
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е то точно това е трудното - от такъв сбирщайн да направиш коли висша класа. Фв скоро ще са номер едно и тогава ще ги плюете още повече щото няма как да продаваш в такъв обем и да не пуснеш на пазара полуфабрикати.
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Чоки ( преди 11 години )
    Напоследък и едните и другите са трошляци, но поне хората си мислят че *** егати сладоледа. Шашав свят и още по шашави потребители. Лека
  • #20
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до Дошо ( преди 11 години )
    Дошо раразбирам че липсата на всякакъв интерес на автоизданията към Тойота теизнервя, но това не означава че трябва да пишеш глупости. значи да ти отворяочите на кой му спадат продажбите. за първите 6 месеца Тойота с 4,9млн. продажби, което е спадот миналатагодина , ФВ е с 4,7млн.продажби,тоест растеж в продажбите. Няма смисъл да лъжеш,защото лъжеш само себе си и още веднъж показваш какъв *** си като казваш на бялото черно и обратно.
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    от: До Дошо( преди 6 часа )Скрий Коментара Не бе Дошо това пак ти казвам не е Тойота а Ауди. При Ауди материалите са качествени, не като при Приус, където всички се изумяват как може да използват най-евтините материали. Навсякъде пише Приус отблъсква с евтините материали в купето, Французите в теста си пък писаха, че пластмасите на Приус се напуквали по-бързо от колкото можело да се напише. В САЩ пък Косюмър рипортс призова американците да не купуват Приус, защото е направен с евтини материали, вози гадно и е тромав.
  • #18
    4 rate up comment 6 rate down comment
    ККК ( преди 11 години )
    "Само Мерцедес разглобяват Лексуси, защото стандартът е Лексус- най-високо качество, най-високи технологии. Тоя ,който разглабя са германците.От Лексус само могат да учат днес в 2013 година.Ауди имат кичозен дизайн, а стегнатият, хармоничен и красив дизайн на луксозни лимузини го правят Лексус.Евтина пластмаса има само в БМВ.А най-високо качество в Лексус- Дърво Бамбук, супер-класна кожа, Mark Levinson озвучаване, високи технологии,здравина- Лексус."Тука, бате, яко си се объркал...
  • #17
    2 rate up comment 6 rate down comment
    KKK ( преди 11 години )
    Тоя шит изобщо да не го пускат серийно, ще си спестят много повече средства...
  • #16
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    продажбите на СОЦваген падат - КЕФ КЕФ КЕФ