IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda подготвя двигател за Льо Ман

V6 агрегатът ще бъде продаван на частни отбори в кралския LMP1 клас

Honda подготвя двигател за Льо Ман

Honda работи по нов V6 турбо двигател, който ще предложи на частните отбори, участващи в Световния шампионат по издръжливост, част от който е и легендарното състезание "24 часа на Льо Ман".
Honda подготвя двигател за Льо Ман
Състезателният двигател ще отговаря на новите изисквания на организаторите от
ACO и ще задвижва някои от най-големите прототипи в клас LMP1. Именно там се състезават и заводските отбори на Audi и Toyota.

Машината със заводско обозначение HR22T е базирана на 2.2-литровия V6 двигател, който компанията продава на участници в американските серии IndyCar. Конкретните спецификации на двигателя се пазят в строга тайна, но от Honda все пак съобщават, че той ще работи с нова система за възобновяване на енергията от спирачките, която е съвместна разработка с италианския технологичен гигант Magneti Marelli.

„Новите правила позволяват всеки частен отбор сам да избере дали да ползва KERS и да подбере съответните нива на добавената мощност, които подхождат най-много на съответното шаси. Това ще позволи на клиентите ни да използват толкова енергия, колкото им е нужно – от нула, до максималните 8 Мегаджаула,“ коментира Стийв Ериксен – вицепрезидент на Honda Performance Development (HPD) - подразделението, което разработва двигателя. Ериксен не пропуска да каже, и че новият V6 ще осигури на частните отбори техническото съвършенство, което ще им бъде от полза в битката с останалите LMP1 коли.

Графика: HPD
 

Тагове: lmp1 Honda
0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Всичко беше добре до момента с Magneti Marelli.
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хубаво спор няма че имат много добри успехи само че те са преди повече от 25 години защо не се говори за участието на хонда след тези успехи. Някак си се получава някакво подценяване на конглокенцията и една ли не след като влезят хонда останали те ще са някакви хипер изостана ли. Само че в момента се вижда че боли на макларан спрямо мерцедес изостава бая. Не всичко е в двигателя
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тази статия е за тапира от долния пост който все задавал въпроси за Хонда.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Шефът на Макларън Мартин Уитмарш е убеден, че връщането на Хонда във Формула 1 ще донесе на неговия отбор повишена конглокентоспособност, при това за дълъг период от време. Англичанинът говори за десетилетие бъдещи успехи на възобновеното партньорство, което е едно от най-легендарните в досегашната история на спорта.Съобщението за това, че Хонда отново ще участват в F1, бе направено през май. Тогава бе обявено, че работата по новия 1,6 л турбомотор вече е започнала в развойния център в Точиги (Япония). Базата на компанията в Европа ще е в Милтън Кийнс (Великобритания), като тя трябва да заработи до средата на следващата година.- В компанията очевидно има сериозно вълнение. Аз вече бях тук, когато за последно се състезавахме с Хонда. Те притежават особена култура по отношение на надпреварите, изключителен дух. Това е вдъхновяващо и невероятно мотивиращо. Сега можем да погледнем към следващите десет години, знаейки, че имаме фантастичен бюджет, ресурси и партньор, с който да продължим да печелим и да сме успешни във Формула 1. Предизвикателство е, но наистина вълнуващо според мен обясни Уитмарш.Макларън изживяват крайно труден сезон в момента, след като изоставиха миналогодишната си концепция (сметнаха, че е изчерпала потенциала си) и създадоха радикален нов автомобил според собственото им определение. Допуснати сериозни грешки означаваха, че МР4-28 изобщо не върви според очакванията и се настройва безкрайно трудно. Най-добрият резултат на екипа след 10 старта от сезон 2013 г. е пето място на Дженсън Бътън от Гран при на Китай. Самият пилот е убеден, че Спа (където е следващата надпревара от първенството) може да е повратна точка за ***, но спортният директор Сам Майкъл например далеч не бе така убеден.Още от началото на сезона е ясно също така, че Водафон ще напуснат Макларън в края на състезателната година като основен спонсор. От Уокинг не проявяват притеснения в това отношение обявиха, че на 2 декември ще съобщят кой ще заеме мястото на телекомуникационния гигант.
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    batko ( преди 12 години )
    2.5 tdi sum go priznal za naj maluumniq motor povdiga4ite sa mu v kartera :):):)
  • #8
    7 rate up comment 0 rate down comment
    wheelsmaster ( преди 12 години )
    HPD - Honda Performance Development
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ЕЙ МОДЕРАТОРЕ КВО МИ ТРИЕШ КОМЕНТАРА Е!!!!!!!!!!
  • #6
    10 rate up comment 1 rate down comment
    asd ( преди 12 години )
    УСПЕХ ХОНДА!!!
  • #5
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    От няколко дена се пукат яко теми по адрес на японците и се вижда с как летят в облаците като ги питаш нещо почват да вадят от хиляда кладенеца вода. Пак питам защо до сега не земната хонда не е влязла с собсвено шаси или направо с цял отбор видяхме тойота като влезе в ф1 какво стана.
  • #4
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дефекти,мефекти важното е че затварят с обиколки Тойотите. Разбирам че с Тойота само срам си брал, разбирам че Ауди е някакъв недостижим блян за теб. Но това е положението, трябва да има въшкари да карат 30г. Сивици и да мечтаят за смотана Тойота, за да изпъкват хората с Аудита,БМВ-та,Мерцедеси,Поршета,Ламборджинита и т.н. за да могат децата още от малки да се борят и надъхват да станат големи мъже, вместо ***, които само да гълтат подигравки и унижения.