“Нашата цел е да станем световна сила в производството на SUV модели и пикапи”, казва шефът на индийската група Поуан Гонка (Pawan Goenka) в интервю за Financial Times.
Фирмата M&M е базирана в Мумбай и вече продава няколко модела трактори в САЩ. Досегашният модел на SUV Scorpio се изнася в Южна Африка, Италия, Франция и Испания но в доста ограничени бройки.
Сега модернизирания SUV ще се предлага в три версии на пазарите в САЩ и Европа. Най-богато обзаведения вариант - Scorpio SLX ще се продава в Индия за около 18 500 долара. Според думите на вице-президента на M&M Ананд Махиндра, в ценовата си политика индийската фирма ще позиционира своя модел с около 1 500 долара под сходни по характеристики автомобили на GM, Ford и Toyota.