
Според съобщенията до медиите, новият модел е чувствително по-добър от всичко друго в този ценови диапазон и включва елементи от истинско дърво и истински метал в интериора, нова централна конзола, електрическа ръчна спирачка, дистанционно стартиране на мотора и ксенонови фарове. Шефът на компанията Карлос Госн направи публично изявление, че очаква новият модел да бъде сред първите три в този клас, а за да се постигне тази цел са положени големи усилия по отношения на надеждността на автомобила. Очакванията са че новата Laguna ще бъде много по-надеждна от сегашната са свързани и с приноса на Nissan.
В гамата на моторите се отличават двете версии на дизеловия 2.0 литров dCi съответно със 130 и 175 к.с., двата с възможност за комбиниране с автоматичната скоростна кутия на Renault AJO. Най-икономичният двигател в гамата ще бъде 1.5 литров dCi със 110 к.с. И среден разход 5.1 литра на 100 км. Другият основен двигател ще бъде 2.0 литров бензин със 145 к.с., разработен съвместно с Nissan. Версия на този мотор с турбо ще предлага мощност от 170 к.с. към галерията
Носят се слухове, че автомобилът ще бъде първият, който ще покрие бъдещият максимум от 6 звезди в рейтинга на EuroNCAP за безопасност. Новата Laguna ще бъде показана през септември на автосалона във Франкфурт.


1