Моделите са били тествани за челен удар, удар отстрани и отзад.
Според правилата на IIHS, за да получи наградата Top Safety Pick, един кабриолет трябва не само да подсигури безопасност на пътниците в случай на удар, но и да може да защити главите на пътуващите при евентуално преобръщане.
Задължително е автомобилът да е снабден и със система за стабилизация.
Освен кабриолетите на Saab и Volvo, в краш-тестовете са участвали още осем кабриолети. Според резултатите от тестовете те се подреждат така (от най-добрите към най-слабите оценки):
Mitsubishi Eclipse, Volkswagen Eos, Chrysler Sebring Convertible, Toyota Camry Solara, Ford Mustang, BMW 3-series Convertible, Audi A4 Cabriolet и Pontiac G6 Convertible.
Най-лош резултат е постигнал кабриолета на Pontiac: При челен удар седалката на водача се е изместила с 10.2 см наляво, в резултат главата на манекена не е била защитена от въздушната възглавница и се е ударила в таблото.