IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с опит за нов рекорд за икономичност

Компанията ще използва стандартна дизелова версия на Passat

Volkswagen с опит за нов рекорд за икономичност

Volkswagen ще се опита да влезе в Рекордите на Гинес, постигайки най-нисък разход на гориво със своя Passat, съобщиха от американския клон на компанията.
Volkswagen с опит за нов рекорд за икономичност
Според информацията двама пилоти ще направят всичко по силите си да изминат 12 875 километра с възможно най-малко дизел.


Използваната версия на колата е оборудвана със стандартен 2.0-литров TDI турбодизелов агрегат, генериращ 140 конски сили и 320 Нм максимален въртящ момент. Каталожните данни сочат, че заедно с 6-скоростната механична трансмисия автомобилът изминава 100 км с 5.5 литра гориво.

Това е забавен и вълнуващ начин за Volkswagen да демонстрира силните черти и ефективността на своята дизелова технология. Passat TDI е възхитителна кола и смятаме, че има всички данни да подобри настоящия световен рекорд,“ коментира представител на Volkswagen Америка.

Снимка: Volkswagen

Тагове: Passat
0 от 500
  • #11
    10 rate up comment 9 rate down comment
    doc ( преди 12 години )
    *** na kvadrat!
  • #10
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хаха, предпочитат ръчната скоростна кутия, защото другата супермодерна DSG може и да не издържи на такъв пробег и тогава пак резил!
  • #9
    12 rate up comment 7 rate down comment
    tnt ( преди 12 години )
    Тука ключавата дума е Опитат !!!
  • #8
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Nev ( преди 12 години )
    Пак ЩЕ, или пак лъжат, както винаги!40% разминаване между действителния и обявения разход, типично за Ваген Каскен!http://***.carscoops.com/2013/06/vw-xl1-hybrid-falls-close-to-40-percent.html
  • #7
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Защото тука им купуват дизелите като топъл хляб(и не само тяхните), няма нужда да убеждават никого. При американците не е точно така и затова искат да ги убедят в предимствата на дизела и даже са ти го обяснили в статията това. Днес да не е ден за въпроси на ***?
  • #6
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Уж DSG трансмисиите ги водят по-икономични от тези с ръчни скорости,а в случая ползват неикономичната. Освен това в САЩ да рекламираш автомобил с ръчка е все едно да рекламираш в Аляска хладилници.Така, че в случая се вижда смешната и недообмислена реклама на ФВ. А защо тези рекорди не вземат в Европа да ги правят? Защото тук всички ги знаят и няма да им мине номера!
  • #5
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    abc123: ti sto se pishesh "abc123" ami ne cdh554 ?
  • #4
    12 rate up comment 8 rate down comment
    abc123 ( преди 12 години )
    И що не използват DSG, ами са с ръчна кутия?...:)
  • #3
    13 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Защото репатрака ще се движи след него и след тези километри влиза за основен ремонт.
  • #2
    29 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това са 8000 мили, за Америка става въпрос. Не трябва да си много умен да се сетиш. Конвертирали са го за да разбереми отсам океана колко точно разтояние искат да изминат и да ни спестят смятането.