fallback

Audi A7 тръгва на водород

Германците ще стартират тестовете на този модел през август

Германската автомобилна компания Audi ще предложи версия с водородна клетка на своя модел A7. Това твърди авторитетното английско списание Autocar, което уточнява, че изпитанията на колата ще стартират през август. Стандартната версия на Audi A7 Sportback. Снимка: Audi Според информацията водородната версия на A7 ще попълни екологичната гама от модели на марката, носещи означението е-tron. Твърди се, че двигател с водородна клетка ще има при почти всеки модел на Audi. Към момента няма никаква информация за задвижващият агрегат на Audi A7 Fuel Cell. Вероятно обаче системата ще се придържа към настоящите технологии - електрическа енергия за задвижване, която се получава при електрохимическа реакция между водород и кислород. Последната подобна разработка на Audi - прототипа Q5 Hybrid Fuel Cell (HFC), разчита на полимерна електролитна мембрана (PEM) с горивни клетки, два резервоара водород с налягане 700 бара, литиево-йонна батерия и два електрически двигателя, които са поставени в близост до колелата и доставят 122 к.с. и 420 Нм.Водородна технология развиват още няколко автомобилни компании. Повече вижте ТУК

Тагове:
fallback
  • #21
    четери нули- големи ( преди 10 години )
    А ДАНО,АМА НА ДАЛИ! :)
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вървят по пътя на Хюндай, които пускат сериен модел.
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тези пък видели,че коня го подковават и като жабата и те вдигнали крак.Един хибрид или електромобил не могат да направят,а почнали да лъжат загубените си фенове,че на водород ще правят кола.Ще,ще,ще...направят направят,ама друг път.
  • #18
    Subarufan ( преди 10 години )
    Нисан продаде 10 000 елктрически Лииф в Европа. Само германците, с изключение на БМВ още залгат на дизела, особедно Ваген?Ауди, които наскоро погребаха електричката си...
  • #17
    v-1 ( преди 10 години )
    О, боже а.... Като стане дума за нещо ново от тая фирма - то обикновено е само нови ЛЕД светлинки и лек фейслифт и с тва им се изчерпват новостите. А тези модели дето щели в бъдещето да ги прават си седят само на картинки и датата на серийното им производство се мести все по напред в бъдещето. Мъкааа :)
  • #16
    Subarufan ( преди 10 години )
    Абе те и гърците биле много велики преди 2000 години, ама от тогава нищо не са направили...
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хаха, Чудолавчо нещо се изказа неподготвен! Къде биле на Тойота съвремните технологии...? Милия,как да знае той за напредъка на истински иновативните автомобилостроители, като то на пазара в Илиенци и по автоморгите, където прекарва предимно времето си, най-висшата технология, която е виждал е тракщ дизел, ТДИ с помпа-дюза!
  • #14
    До Чудослав ( преди 10 години )
    Чудославееее, вземи се ощипи по бузките за да повярваш, да не си мислиш че е сън, ама Тойота отдавна надминаха германците, като стане въпрос за по-съвремнни технологи, различни от тркащите дизелчета, бълващи саждички! Специално за теб е линк-а, да ти отговори на въпроса, къде са Тойотките, а именно че са си където обикновено са- едни от водещите фирми на пазара:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/17356-v-toyota-sa-gotovi-sys-sedan-na-vodorod/
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Думичката "ще" се среща 32 пъти на тази страница! Типична ВАГинска новина! Дерзайте заклети фенове!!!
  • #12
    G777 ( преди 10 години )
    NE GOVORI GLUPOSTI TOYOTA SA NA 1-VO MQSTO V PROIZVODSTVOTO NA HYBRIDI.
fallback
Последни