fallback

Audi A7 тръгва на водород

Германците ще стартират тестовете на този модел през август

Германската автомобилна компания Audi ще предложи версия с водородна клетка на своя модел A7. Това твърди авторитетното английско списание Autocar, което уточнява, че изпитанията на колата ще стартират през август. Стандартната версия на Audi A7 Sportback. Снимка: Audi Според информацията водородната версия на A7 ще попълни екологичната гама от модели на марката, носещи означението е-tron. Твърди се, че двигател с водородна клетка ще има при почти всеки модел на Audi. Към момента няма никаква информация за задвижващият агрегат на Audi A7 Fuel Cell. Вероятно обаче системата ще се придържа към настоящите технологии - електрическа енергия за задвижване, която се получава при електрохимическа реакция между водород и кислород. Последната подобна разработка на Audi - прототипа Q5 Hybrid Fuel Cell (HFC), разчита на полимерна електролитна мембрана (PEM) с горивни клетки, два резервоара водород с налягане 700 бара, литиево-йонна батерия и два електрически двигателя, които са поставени в близост до колелата и доставят 122 к.с. и 420 Нм.Водородна технология развиват още няколко автомобилни компании. Повече вижте ТУК

Тагове:
fallback
  • #31
    Slavo ( преди 10 години )
    Просто германците отричат всичко ново! Отричаха цифровата фотография, преди това CD и DVD, отричаха LCD телевизорите, отричаха и интернет в телефоните, казваха, че лаптопите имат ограничена употреба и.т.н. Сега отричат хибридите и ще им влезе здраво, защото нафтата ще стане около 5лв/литър през 2016! Неприятно, но факт!
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    Speedart, те понеже клиентите не се интересуват от хибриди, Тойота/Лексус за това ли имат вече продадени на 5.5 милиона хибрида, а Нисан продаде вече над 10 000 елктрически автомобила? А от Ауди какво правят, хибриден дизело-парен автомобил, ама с ЛЕД светлинки!
  • #29
    Анонимен ( преди 10 години )
    Имам предвид Speedart разбира се, не Дошо.
  • #28
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хаха, тоя *** фен под мен толкова си вярва на глупостите, които е писал, че чак ще влезе в 22-ри век със дизелов двигател, разбира се на Ауди!
  • #27
    Дошо ( преди 10 години )
    Искаш да кажеш Алуди директно ЩЕ вади водород хахахаха.И още нещо убитаците преди няколко месеца обявиха, че ЩЕ произвеждат водород, който обаче ЩЕ ползват за направа на метан, който да задвижва таралясниците им.Смятай как имат технология за водородно задвижване щом готов водород искат да го влагат в метан.*** смешната история - за такива с къса памет като Алуди фенчетата.Нещастниците бълват лъжа след лъжа които на всичко отгоре си и противоречат а Алуди фенчетата им вярват хахахаха
  • #26
    speedart ( преди 10 години )
    Ауди се продава по-добре от имащите хибриден двигател в гамата си...като Лексус например , това е защото клиентелата не се интересува толкова от това...интересуват се бедните джагали които купуват евтинка тойтка с скъпа подръжка...и естествено повече не повтарят...Ауди директно вади водород и приключва спора...Ауди напредък чрез техника...
  • #25
    speedart ( преди 10 години )
    Първо дизела все още е най-рентабилният двигател на пазара , нещо непознато на японските високотехнологични производители , демек до момента те не са на картата като конглокент , точно затова не се наложиха на най-стегнатия пазар Европа ( все пак трябва да предлагаш нещо) второ когато друга технология стане достатъчно развита за масова употреба бъдете сигурни че пак Германските производители ще са номер 1 ...а доколкото за Ауди те нямат нужда от хибриден модел за да си продават автомобилите
  • #24
    Наблюдател ( преди 10 години )
    Speedart, то това да не е тракаща ТДИ технология, че да го направят за два месеца?! От Вагенщайн толкова се мъчат да ни втълпят, че бъдещето е в дизела, защото те друго не могат да правят, че чак те самите са си повярвали! :)
  • #23
    Myyхххаааааааааахаха ( преди 10 години )
    Speedart, те на Ауди почти всичките им развити технологи са такива- правят ги за два месеца, разбира се, много по-добре от другите производители, ама на филмчета и картинки! После облъчените фенове като теб като вземат да ги притискат много, да покажат нещо на света, и от централата им излиза някой, и ни казва как проектът бил най-добрия в света, ама се отказали от него, защото бил нерентабилен и разбира се пускат следващо поколени на великата ЛЕД светулка, не с 5 ами с цели 7 диодчета!
  • #22
    speedart ( преди 10 години )
    Това е Ауди пичове , решават и го правят за 2 месеца по-добре отколкото някои производители за 20-години....
fallback
Последни