fallback

Това е новото BMW X5

Баварците пуснаха официална информация и снимки на модела

След като се появиха шпионски снимки на екстериора и интериора на новото BMW Х5, дойде моментът, в който баварците разкриха кросовъра в цялата му прелест. Любопитното е, че първо „изтече” само една фотография в един от форумите на феновете на марката, след което производителят пусна официалната сесия на автомобила.От снимките се вижда, че в компанията са избрали еволюционен път за развитието на модела. Той е запазил пропорциите на своя предшественик, като промените са засегнали най-вече предната и задната части на кросовъра. Отпред са се появили модернизирани фарове и изпъкнали „ноздри”, които са напълно в стила на последните модели на BMW. Отзад пък виждаме нови стопове и нова броня.Новото BMW X5 е с 29 мм по-дълго, с 5 мм по-широко и с 14 мм по-ниско от своя предшественик. Така размерите му са 4886 мм дължина, 1938 мм широчина и 1762 мм височина. Междуосието си остава същото като при досегашното поколение на машината – 2933 мм.Промените в интериора също не са радикални. Леко „пипнат” е многофункционалния волан, променени на външен вид са таблото с прибори и централната конзола, в чиито недра се „крие” издигащ се дисплей.BMW X5 от трето поколение е конструиран на нова платформа, която има много общи компоненти с тази 5-Series. Инженерите на баварската компания са успели да намалят теглото на всъдехода с около 150 кг. в сравнение с настоящата му версия. Коефициентът на аеродинамично съпротивление пък е сведен до 0,31.На първо време в гамата двигатели място ще намери познатият 3.0-литров дизел - xDrive30d, чиято мощност е 258 к.с. Ще има и дизелов - M50d M Performance, с три-турбо, 6-цилиндров мотор и мощност от 381 к.с. При него ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за 5.3 секунди.Бензиновият агрегат ще бъде 4.4-литров V8 с мощност 450 к.с. (X5 xDrive50i) Очаква се и хибридна модификация, която ще разчита на 3.0 литров бензинов двигател с 2 турбини и електромотор. Общата мощност на агрегата ще бъде 340 к.с. и 450 Нм въртящ момент.Всички версии се предлагат със системата за задвижване на четирите колела xDrive, както и с 8-степенна скоростна кутия. В края на година се очаква и нова модификация с 2.0-литров дизел с мощност 245 к.с., който за първи път се появява при този модел. Двигателят ще е достъпен в две версии –X5 sDrive25d (само със задно предаване) и X5 xDrive25d (със задвижване на четирите колела).Тогава трябва да излязат и още две версии на модела - xDrive40d и xDrive35i. Тези модификации ще се предлагат единствено за пазара в Европа. Именно на Стария континент – на изложението във Франкфурт през септември, ще се състои и премиерата на модела.Двигатели:BMW X5 xDrive50i: V8 бензинов двигател с BMW TwinPower Turbo технология (два турбокомпресора, директно впръскване, VALVETRONIC), Обем: 4 395 см3, мощност: 330 кВт/450 к.с. при 5 500 об/мин., Максимален въртящ момент: 650 Нм в диапазона 2000 – 4500 об/мин. Ускорение [0 – 100 км/ч]: 5.0 сек.,Максимална скорост: 250 км/ч.Среден разход в ЕС тестови цикъл: 10.4 – 10.5 л/ 100 км, CO2 емисии в ЕС тестови цикъл: 242 – 244 г/км (в зависимост от избрания размер и вид колела), норма за вредни емисии: EU6.BMW X5 xDrive30d: Шестцилиндров редови дизелов двигател с BMW TwinPower Turbo технология (турбокомпресор с променлива геометрия, common rail директно впръскване),Обем: 2 993 см3, мощност: 190 кВт/258 к.с. при 4 000 об/мин., Максимален въртящ момент: 560 Нм в диапазона 1500 – 3000 об/мин.,Ускорение [0 – 100 км/ч]: 6.9 сек,Максимална скорост: 230 км/ч.Среден разход в ЕС тестови цикъл: 6.2 л/ 100 км, CO2 емисии в ЕС тестови цикъл: 162 - 164 г/км (в зависимост от избрания размер и вид колела), норма за вредни емисии: EU6.BMW X5 M50d: Шест цилиндров редови дизелов двигател с M Performance TwinPower Turbo технология (три турбокомпресора, високо налягане на нагнетявания въздух, с променлива геометрия на турбината), common rail директно впръскване с пиезо инжектори, максимално налягане при впръскване 2200 бара).Обем: 2,993 см3, мощност: 280 кВт/ 381 к.с. при 4000 – 4400 об/мин.,Максимален въртящ момент: 740 Нм при 2000 – 3,000 об/мин.,Ускорение [0 – 100 км/ч]: 5.3 сек,Максимална скорост: 250 км/чСреден разход в ЕС тестови цикъл: 6.7 л/ 100 км, CO2 емисии в ЕС тестови цикъл: 177 г/км (в зависимост от избрания размер и вид колела), норма за вредни емисии: EU6.Снимки: BMW

Тагове: BMW X5
fallback
  • #9
    BadKid ( преди 11 години )
    Интериора - добре, екстериора - лъха на китайщина... разочарование.
  • #8
    AssBanger ( преди 11 години )
    Който не му харесва, да не си го купува ;)
  • #7
    Ицо ( преди 11 години )
    Абсолютно дърво отвън , претрупан интериор вътре...по-грозно БМВ няма, освен може би GT-то на 5-тицата. А аз съм им фен.. :-(
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това е официално най-грозния джип в момента !
  • #5
    ДС ( преди 11 години )
    Има - МЛ на Мерцедес. Иначе не съм очарован. Предния Х5 е по-добър. (БМВ фен)
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е първия Х5 е много по-грозен от повечето модели на баварците изобщо.
  • #3
    Анонимен ( преди 11 години )
    По грозно от това не съм виждал
  • #2
    Анонимен ( преди 11 години )
    с едни нови фарове и стопове правят нов модел. А дори фаровете са много странни. приличат на фарове от Ягуар но с ангелските очи на БМВ.
  • #1
    Анонимен ( преди 11 години )
    Леле, а какви коли правеха едно време! Адски нелепо изглежда. То китайските "ментета" стават все по красиви, а оригиналите все по грозни.
fallback
Последни