fallback

Това е новото BMW X5

Баварците пуснаха официална информация и снимки на модела

След като се появиха шпионски снимки на екстериора и интериора на новото BMW Х5, дойде моментът, в който баварците разкриха кросовъра в цялата му прелест. Любопитното е, че първо „изтече” само една фотография в един от форумите на феновете на марката, след което производителят пусна официалната сесия на автомобила.От снимките се вижда, че в компанията са избрали еволюционен път за развитието на модела. Той е запазил пропорциите на своя предшественик, като промените са засегнали най-вече предната и задната части на кросовъра. Отпред са се появили модернизирани фарове и изпъкнали „ноздри”, които са напълно в стила на последните модели на BMW. Отзад пък виждаме нови стопове и нова броня.Новото BMW X5 е с 29 мм по-дълго, с 5 мм по-широко и с 14 мм по-ниско от своя предшественик. Така размерите му са 4886 мм дължина, 1938 мм широчина и 1762 мм височина. Междуосието си остава същото като при досегашното поколение на машината – 2933 мм.Промените в интериора също не са радикални. Леко „пипнат” е многофункционалния волан, променени на външен вид са таблото с прибори и централната конзола, в чиито недра се „крие” издигащ се дисплей.BMW X5 от трето поколение е конструиран на нова платформа, която има много общи компоненти с тази 5-Series. Инженерите на баварската компания са успели да намалят теглото на всъдехода с около 150 кг. в сравнение с настоящата му версия. Коефициентът на аеродинамично съпротивление пък е сведен до 0,31.На първо време в гамата двигатели място ще намери познатият 3.0-литров дизел - xDrive30d, чиято мощност е 258 к.с. Ще има и дизелов - M50d M Performance, с три-турбо, 6-цилиндров мотор и мощност от 381 к.с. При него ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за 5.3 секунди.Бензиновият агрегат ще бъде 4.4-литров V8 с мощност 450 к.с. (X5 xDrive50i) Очаква се и хибридна модификация, която ще разчита на 3.0 литров бензинов двигател с 2 турбини и електромотор. Общата мощност на агрегата ще бъде 340 к.с. и 450 Нм въртящ момент.Всички версии се предлагат със системата за задвижване на четирите колела xDrive, както и с 8-степенна скоростна кутия. В края на година се очаква и нова модификация с 2.0-литров дизел с мощност 245 к.с., който за първи път се появява при този модел. Двигателят ще е достъпен в две версии –X5 sDrive25d (само със задно предаване) и X5 xDrive25d (със задвижване на четирите колела).Тогава трябва да излязат и още две версии на модела - xDrive40d и xDrive35i. Тези модификации ще се предлагат единствено за пазара в Европа. Именно на Стария континент – на изложението във Франкфурт през септември, ще се състои и премиерата на модела.Двигатели:BMW X5 xDrive50i: V8 бензинов двигател с BMW TwinPower Turbo технология (два турбокомпресора, директно впръскване, VALVETRONIC), Обем: 4 395 см3, мощност: 330 кВт/450 к.с. при 5 500 об/мин., Максимален въртящ момент: 650 Нм в диапазона 2000 – 4500 об/мин. Ускорение [0 – 100 км/ч]: 5.0 сек.,Максимална скорост: 250 км/ч.Среден разход в ЕС тестови цикъл: 10.4 – 10.5 л/ 100 км, CO2 емисии в ЕС тестови цикъл: 242 – 244 г/км (в зависимост от избрания размер и вид колела), норма за вредни емисии: EU6.BMW X5 xDrive30d: Шестцилиндров редови дизелов двигател с BMW TwinPower Turbo технология (турбокомпресор с променлива геометрия, common rail директно впръскване),Обем: 2 993 см3, мощност: 190 кВт/258 к.с. при 4 000 об/мин., Максимален въртящ момент: 560 Нм в диапазона 1500 – 3000 об/мин.,Ускорение [0 – 100 км/ч]: 6.9 сек,Максимална скорост: 230 км/ч.Среден разход в ЕС тестови цикъл: 6.2 л/ 100 км, CO2 емисии в ЕС тестови цикъл: 162 - 164 г/км (в зависимост от избрания размер и вид колела), норма за вредни емисии: EU6.BMW X5 M50d: Шест цилиндров редови дизелов двигател с M Performance TwinPower Turbo технология (три турбокомпресора, високо налягане на нагнетявания въздух, с променлива геометрия на турбината), common rail директно впръскване с пиезо инжектори, максимално налягане при впръскване 2200 бара).Обем: 2,993 см3, мощност: 280 кВт/ 381 к.с. при 4000 – 4400 об/мин.,Максимален въртящ момент: 740 Нм при 2000 – 3,000 об/мин.,Ускорение [0 – 100 км/ч]: 5.3 сек,Максимална скорост: 250 км/чСреден разход в ЕС тестови цикъл: 6.7 л/ 100 км, CO2 емисии в ЕС тестови цикъл: 177 г/км (в зависимост от избрания размер и вид колела), норма за вредни емисии: EU6.Снимки: BMW

Тагове: BMW X5
fallback
  • #29
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ново изследване, проведено от нетърговската организация International Council on Clean Transportation (Международен съвет по чист транспорт ICCT), откри значителни разлики между заявените от производителите показатели за разход на гориво и данните, получени в реалните условия на експлоатация.За основа на сравнението са ползвани официалните данни на производителите и реалните показатели, предоставени от автомобилни клубове, потребителски организации, лизингови фирми и онлайн-портали - общ масив от информация набрана от половин милион водачи на нови коли в Европа. По информация на ICCT, BMW показва данни средно с 30% по-ниски от реалните. Audi занижава показателите си с 28%, а Mercedes с 26%. Данните на Toyota се оказват с 15% под реалните. Според ICCT, реалните емисии на СО2 при новите коли, сметнати на база разхода им на гориво, надвишават средно с 25% данните на производителите. Интересно е че преди десет години разминаването е било доста по-ниско - 10%."Това означава, че реалният разход на гориво, плащан от джоба на средностатистическия собственик на автомобил е по-висок с 25% от това, което е обещано в техническите данни на колите" - подчерта изпълнителният директор на ICCT Питер Мок.Изследване, направено по поръбка на Евросъюза преди известно време, също доказа, че някои автопроизводители в Европа прилагат различни уловки при тестването на продукцията си за ниво на съдържание на СО2 в отработилите газове, за да подобрят екологическите показатели на своите модели.
  • #28
    nick_bps ( преди 11 години )
    Като заклет фен на БМВ искам да им кажа, че трябва да се съберат в конферентната зала, и наистина да помислят дали искат да продължат да прават коли, ако вече напълно са се изчерпали , по-добре сега да спрат, докато е време , на един хубав модел изкарват 2 грозни.. Така до никъде няма да стигнат :(
  • #27
    rraptor ( преди 11 години )
    predi6nata generaciq izglejdaje po seriozno i agresivno. Tva s tiq stopove ot x1 e ujasno trutlesto! BMW sa golqmi botove! Po zaciklil dizain dostigat Audi.
  • #26
    Анонимен ( преди 11 години )
    най икономично се кара при 80-90км/ч на 6-та.тези дето приказват за по високи скорости си нямат изобщо представа за какво приказват.нека погледнат и се запознаят как влияе въздушното съпротивление при 100-110 км /ч и при 80-90.в пъти се увеличава.физични закони.при сув с лоша аеродинамика ефекта е още по -голям
  • #25
    Анонимен ( преди 11 години )
    това грозното "ново" бмв х5 ще гори под 10/100 само във фантазиите на някой.опита ми с х3 го казва.дадените разходи са по скоро пожелателни отколкото реални.говоря за бензиновите естествено.при дизелите разхода ще е около 8/100 според това как,къде и от кого се кара.
  • #24
    bmw e60 ( преди 11 години )
    На 6-та с около 100-110 е най-икономично. Разхода от 8,5-9,5 даже ми изглежда голям но може да тежи повече новото.
  • #23
    trb ( преди 11 години )
    Със 60-80 на 6-та тази кола ще харчни много повече от колкото 110-130 на 6-та...личният ти опит от NFS ли е?
  • #22
    deadfox ( преди 11 години )
    И тоя разход който са го обявили е за сам човек с полупразен резервоар, прибрани огледала и каращ с не повече от 60-80 на 6-та (личен опит)иначе извънградско 8,5-9,5 е нормалното а в града, ами зависи кой град, в София ми е давало от 11 до 22л./100км.
  • #21
    bmw e60 ( преди 11 години )
    Предишната сякаш е по ми харесва. Вярно мяза малко на Х3
  • #20
    NANI ( преди 11 години )
    Е те това е мечтата на всеки абитуриент,да го вземе под наем и да брои до 12
fallback
Последни