fallback

Това е новото BMW X5

Баварците пуснаха официална информация и снимки на модела

След като се появиха шпионски снимки на екстериора и интериора на новото BMW Х5, дойде моментът, в който баварците разкриха кросовъра в цялата му прелест. Любопитното е, че първо „изтече” само една фотография в един от форумите на феновете на марката, след което производителят пусна официалната сесия на автомобила.От снимките се вижда, че в компанията са избрали еволюционен път за развитието на модела. Той е запазил пропорциите на своя предшественик, като промените са засегнали най-вече предната и задната части на кросовъра. Отпред са се появили модернизирани фарове и изпъкнали „ноздри”, които са напълно в стила на последните модели на BMW. Отзад пък виждаме нови стопове и нова броня.Новото BMW X5 е с 29 мм по-дълго, с 5 мм по-широко и с 14 мм по-ниско от своя предшественик. Така размерите му са 4886 мм дължина, 1938 мм широчина и 1762 мм височина. Междуосието си остава същото като при досегашното поколение на машината – 2933 мм.Промените в интериора също не са радикални. Леко „пипнат” е многофункционалния волан, променени на външен вид са таблото с прибори и централната конзола, в чиито недра се „крие” издигащ се дисплей.BMW X5 от трето поколение е конструиран на нова платформа, която има много общи компоненти с тази 5-Series. Инженерите на баварската компания са успели да намалят теглото на всъдехода с около 150 кг. в сравнение с настоящата му версия. Коефициентът на аеродинамично съпротивление пък е сведен до 0,31.На първо време в гамата двигатели място ще намери познатият 3.0-литров дизел - xDrive30d, чиято мощност е 258 к.с. Ще има и дизелов - M50d M Performance, с три-турбо, 6-цилиндров мотор и мощност от 381 к.с. При него ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за 5.3 секунди.Бензиновият агрегат ще бъде 4.4-литров V8 с мощност 450 к.с. (X5 xDrive50i) Очаква се и хибридна модификация, която ще разчита на 3.0 литров бензинов двигател с 2 турбини и електромотор. Общата мощност на агрегата ще бъде 340 к.с. и 450 Нм въртящ момент.Всички версии се предлагат със системата за задвижване на четирите колела xDrive, както и с 8-степенна скоростна кутия. В края на година се очаква и нова модификация с 2.0-литров дизел с мощност 245 к.с., който за първи път се появява при този модел. Двигателят ще е достъпен в две версии –X5 sDrive25d (само със задно предаване) и X5 xDrive25d (със задвижване на четирите колела).Тогава трябва да излязат и още две версии на модела - xDrive40d и xDrive35i. Тези модификации ще се предлагат единствено за пазара в Европа. Именно на Стария континент – на изложението във Франкфурт през септември, ще се състои и премиерата на модела.Двигатели:BMW X5 xDrive50i: V8 бензинов двигател с BMW TwinPower Turbo технология (два турбокомпресора, директно впръскване, VALVETRONIC), Обем: 4 395 см3, мощност: 330 кВт/450 к.с. при 5 500 об/мин., Максимален въртящ момент: 650 Нм в диапазона 2000 – 4500 об/мин. Ускорение [0 – 100 км/ч]: 5.0 сек.,Максимална скорост: 250 км/ч.Среден разход в ЕС тестови цикъл: 10.4 – 10.5 л/ 100 км, CO2 емисии в ЕС тестови цикъл: 242 – 244 г/км (в зависимост от избрания размер и вид колела), норма за вредни емисии: EU6.BMW X5 xDrive30d: Шестцилиндров редови дизелов двигател с BMW TwinPower Turbo технология (турбокомпресор с променлива геометрия, common rail директно впръскване),Обем: 2 993 см3, мощност: 190 кВт/258 к.с. при 4 000 об/мин., Максимален въртящ момент: 560 Нм в диапазона 1500 – 3000 об/мин.,Ускорение [0 – 100 км/ч]: 6.9 сек,Максимална скорост: 230 км/ч.Среден разход в ЕС тестови цикъл: 6.2 л/ 100 км, CO2 емисии в ЕС тестови цикъл: 162 - 164 г/км (в зависимост от избрания размер и вид колела), норма за вредни емисии: EU6.BMW X5 M50d: Шест цилиндров редови дизелов двигател с M Performance TwinPower Turbo технология (три турбокомпресора, високо налягане на нагнетявания въздух, с променлива геометрия на турбината), common rail директно впръскване с пиезо инжектори, максимално налягане при впръскване 2200 бара).Обем: 2,993 см3, мощност: 280 кВт/ 381 к.с. при 4000 – 4400 об/мин.,Максимален въртящ момент: 740 Нм при 2000 – 3,000 об/мин.,Ускорение [0 – 100 км/ч]: 5.3 сек,Максимална скорост: 250 км/чСреден разход в ЕС тестови цикъл: 6.7 л/ 100 км, CO2 емисии в ЕС тестови цикъл: 177 г/км (в зависимост от избрания размер и вид колела), норма за вредни емисии: EU6.Снимки: BMW

Тагове: BMW X5
fallback
  • #39
    И ..... ( преди 11 години )
    Е к"во му е бе д"***?Не било убаво.........е кво му е?......гроздето е кисело оти е високо!
  • #38
    cry ( преди 11 години )
    Да си вземат уголеменото Х3 и да бегат, ама бързо да бегат.
  • #37
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нема да реват споко!
  • #36
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ще ревът с крокодилски за Крис Бенгъл. Това не съм мислил някога че ще го кажа.
  • #35
    haha ( преди 11 години )
    Ти на това БМВ модерно ли му казваш, толкова е ГРОЗНО. А и като гледам БМВ надминават и Тойота по сервизни акции.
  • #34
    Slav78 ( преди 11 години )
    Модифицирания предходен модел ми харесва повече,но нямам нищо против да карам и този. Относно разхода на гориво всеки който е карал подобен автомобил знае колко харчи. За съжаление немога да си го позволя на този етап.
  • #33
    АнусианПопскиръкавов ( преди 11 години )
    Къде са сега Тийотките ? а ? ааа сетих се докато някой правят модерни, сигурни, бързи и икономични коли, те подготвят СЕРВИЗНА АКЦИЯ СЕЗОН Лято-Есен 2013
  • #32
    deadfox ( преди 11 години )
    Защо доста хора започват да го сравняват с истинските офроудъри като дори от БМВ си мисля, че си признават, че това не е кола за офроуд. А този който говори против Land Rover нека се позаинтересува за едно мероприятие наречено Camel Trophy.
  • #31
    v-1 ( преди 11 години )
    Нищо ново от БМВ, за съжаление! Само фейслифт, сега X5 прилича на уголемена единичка...Аз за другия спор - кой може даправи проходими джипки - ами къде забравяте G Klasse... ;-) Това е машината..
  • #30
    Triforce ( преди 11 години )
    Ах, само японските? Сигурен ли си бе, ***? Къде забрави за Range Rover Sport, Defender?!
fallback
Последни