fallback

Никълъс Кейдж яхна BAIC Senova D-series

Актьорът стана главно действащо лице в реклама на китайската кола

Китайските автомобилни компании не са това, което бяха. Неугледните им модели, с краден дизайн и архаични двигатели останаха в миналото, като днес повечето от тях могат да се мерят по лукс и представяне с европейските, американските и японските аналози.А причината за това е проста. Китай е най-големият автомобилен пазар в света, като генерира милиони всяка година. Благодарение на това местните производители могат да си позволят да наемат дизайнери и инженери от цял свят. А както изглежда, могат да си позволят и филмови звезди. Една от тях е Никълъс Кейдж, който стана главно действащо лице в реклама на BAIC Senova D-series. Рекламата е изпълнена с екшън и автомобилни каскади, създадени в стила на популярната лента „Да изчезнеш за 60 секунди”, в която Кейдж изигра главна роля.А ако колата ви се струва позната, това е предназначен за китайския пазар модел, който е базиран на Saab 9-5. Повече за него вижте ТУК.Видео: YouTube

Тагове: baic senova d-series
fallback
  • #2
    Анонимен ( преди 11 години )
    Те ако ставаха за нещо вече да са пробили на нормалните пазари. Даже УАЗ продава в САЩ но не и китайците.
  • #1
    Ime ( преди 11 години )
    "Неугледните им модели, с краден дизайн и архаични двигатели останаха в миналото...""...това е предназначен за китайския пазар модел, който е базиран на Saab 9-5...""Китайци пуснаха миниван ала BMW""Китайци клонираха и Lamborghini Urus" Та редакцията, за пореден път ставате за смях с нелепите си твърдения... Дори се опровергавате в собствената си статия...
fallback
Последни