Китайските автомобилни компании не са това, което бяха. Неугледните им модели, с краден дизайн и архаични двигатели останаха в миналото, като днес повечето от тях могат да се мерят по лукс и представяне с европейските, американските и японските аналози.А причината за това е проста. Китай е най-големият автомобилен пазар в света, като генерира милиони всяка година. Благодарение на това местните производители могат да си позволят да наемат дизайнери и инженери от цял свят. А както изглежда, могат да си позволят и филмови звезди. Една от тях е Никълъс Кейдж, който стана главно действащо лице в реклама на BAIC Senova D-series. Рекламата е изпълнена с екшън и автомобилни каскади, създадени в стила на популярната лента „Да изчезнеш за 60 секунди”, в която Кейдж изигра главна роля.А ако колата ви се струва позната, това е предназначен за китайския пазар модел, който е базиран на Saab 9-5. Повече за него вижте ТУК.Видео: YouTube