IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Недоволен клиент потроши Maserati Quattroporte

В сервиза го излъгали, че са му сложили нови части

Недоволен клиент потроши Maserati Quattroporte

Собственик на Maserati Quattroporte публично потроши своя суперавтомобил пред автосалон на марката в град Циндао. Причина за действията му е недоволството от сервиза на дилъра, съобщава изданието People.
Недоволен клиент потроши Maserati Quattroporte
През 2011 г. китайският бизнесмен платил за колата 260 млн. юана ($420 000), но след около година му се наложило я да вкара в сервиза. Там вместо нови резервни части му поставили такива втора употреба. Те обаче били платени като нови.

Това накарало китаеца да подаде няколко оплаквания до дилъра, който в крайна сметка признал грешката си, но не предприел никакви действия да поправи случилото се или да компенсира собственика на колата.
Недоволен клиент потроши Maserati Quattroporte
В крайна сметка на ощетения клиент му било заявено, че резервните части на неговия автомобил "могат да се считат за напълно нови". Това вбесило китаеца и той наел 4 млади момчета, които пред очите на насъбралата се тълпа напълно потрошили луксозния седан.
Недоволен клиент потроши Maserati Quattroporte
Засега не е известна реакцията на представителите на Maserati. Това обаче съвсем не е изолиран случай в Китай. Наскоро собственик на BMW Х1 влетя в с колата си в шоурум на баварците в Чжучжоу, след като не успя да се разбере със служителите относно това какви гуми да му сложат.

През 2011 г. собственик на Lamborghini Gallardo от Циндао пък получи отказ от представителството на фирмата да ремонтира колата му, която е в гаранция. Бизнесменът нае работници с чукове, които напълно изпотрошиха луксозната суперкола.

Снимки: sina.com

Тагове: maserati quattroporte
0 от 500
  • #2
    17 rate up comment 12 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    Ето това е разликата между Лексус и останалите премиум марки, при тях обслужването е на съвсем различно ниво!не напразно мото-то им е: 5 star service :)Другите пак могат да се учат от тях, ако не искат да им спаднат драстично продаждбите на големия китайски пазар
  • #1
    8 rate up comment 36 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    абе-мизерати,идва от мизерия...