fallback

Volkswagen представи Gran Lavida

Комби версията заема елементи от Audi A3 Sportback

По време на автомобилното изложение в Шанхай германската компания Volkswagen представи комби версия своя модел Lavida, носеща добавката Gran. Volkswagen Gran Lavida, също като показаната в Пекин Lavida, е предназначен изключително за клиентите на марката в Китай. Моделът Gran Lavida е базиран на Volkswagen Jetta, предната му част е вдъхновена от Passat, а задната, която доминира със скосено стъкло - от Audi A3 Sportback. За новия модел са предвидени същите двигатели, които се поставят на позната Lavida. Това са три бензинови двигателя с четири цилиндъра и обем 1.4, 1.6 и 2.0 литра. Последните два са атмосферни, а 1.4-литровия е от семейство TSI. Към момента няма разпространена информация за динамичните и технически характеристики на Gran Lavida. Ясно е обаче, че автомобилът ще се произвежда и продава в Китай от Shanghai Volkswagen Automotive, в която немската компания притежава 50%-ов дял.а Припомняме, Lavida се появи за първи път в Китай през 2008 година. Първото поколение на колата бе и първият модел на Volkswagen, предназначен специално за Китай. Той се конструира на платформата PQ34 и е с около 10 см по-къс от тогавашното поколение на Jetta. Возилото се отличава с умерен екстериор и сравнително луксозен интериор и има славата на "Малък Phaeton".Снимки и информация: Volkswagen

fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    Май не гледаш клиповете които съм ти дал а? Вижда се че Приуса харчи повече а този клип който си дал е толкова комичен, че дори не мога да разбера дали самия ти вярваш на него? Само да ти кажа, според този клип Джетата харчела 12,1 литра средно!!!! Дават бордовия компютър, ОБАЧЕ веднага се вижда под разхода, че резервоара е пълен на 2/3-ти с гориво и показва оставащи 1000км. до привършване на горивото. Това означава че с пълен резервоар ще измине 1500км. ако ги разделим на разхода от 12,1л. Излиза че Джетата е с резервоар побиращ 124л.!! Тотален абсурд, но трябва и мозъка да работи да го осъзнаеш. Все пак не са могли да отрекът, че Приус е доста по-спънат и евтинее пред Джетата.
  • #22
    RRE ( преди 11 години )
    Toz deto izpozva nika mi dali spored vas e napalno zombiran.Nai-veroiatno e Do6o.Koe drugo zombi bi padnalo tolkova nisko
  • #21
    Анонимен ( преди 11 години )
    и това:
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дилъри, милъри да не би дилърите да са направили Тойота Корола? Просто са показали че колата чисто нова е барака. Не са напразни тия 30 милиона сервизни акции за 3 години. Мога да ти покажа още клипове виж това:
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пълен смях са само колите на Тойота и това го показаха милионните сервизни акции всяка година, това го доказаха глобите наложени им в САЩ за укриване на дефекти. милиардите които плащат на клиентите си, за да спрът да ги съдят, Доказват го неработещите им спирачки, самоускоряващите им ***, евтините им материали, които най-вече се виждат от клипа тук:
  • #18
    fsb ( преди 11 години )
    вие по-хубави коли ли карате, чакайте да позная, 15 годишна тойота корола? Комплексите са сериозно нещо..
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    Прав е RRE, VW са хиперкар-мечта за всеки Пеуничанин на който не му достигат 300 лв за Голф 2-ка.
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    Незнам в Тенеси какво съкращават но ФВ имат близо 50% увеличение на продажбите в САЩ. Незнам кои са слабо развитите пазари на които продават ФВ но по принцип продават най-много в Европа и Китай а това са едни от най-силните пазари в света. Китай е най-силната икономика в света след тях са САЩ, където ФВ също набира голяма сила. За сметка на това продажбите на Тойота в Китай падат главоломно. Между другото пазарите на Тойота са силни само в САЩ и Япония останалата продукция е в третия свят
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    nqma da vi narejdam puchove, toy gospod dostatuchno vi e nakazal s tazi zloba koqto cql den vri v kruvta vi...
  • #14
    Nero ( преди 11 години )
    ВАГ са слаби на развитите пазари, затова гледат да компенсират на развиващите се. Но и на последните ще гризнат дървото когато клиентите добият потребителска култура. Новините от миналата седмица са че в Тенеси ВАГ съкращават 500 работници заради падащите продажби на Пасат. В същото време Кентъки плаща 150 милиона на Тойота за да произвежда Lexus ES350 и да открие 750 работни места. Май балонът за световна доминация на ВАГ се оказва въздух под налягане.
fallback
Последни