fallback

Chrysler 300 ще разчита на италиански дизел

Моделът ще получи 3.0 литров мотор с около 250 к.с.

В настоящата моделна гама на марката Chrysler, представена в САЩ, няма дизелови автомобили, а само модели с бензинови атмосферни мотори с 4 и 6 цилиндъра. Зад океана обаче вече започват да признават предимствата на дизеловото гориво и в Chrysler също смятат да се насочат в подобна посока.Първата крачка бе направена с Jeep Grand Cherokee, който вече се предлага с дизелови двигатели. През следващите 2 години това ще се случи и с модели на Chrysler, призна един от шефовете на компанията в САЩ – Саад Чехаба. По неговите думи новият Chrysler 200, който ще излезе догодина, ще получи дизелови мотори, но преди това с такива ще се сдобие и настоящото поколение на модела 300.Съвсем скоро седанът ще разчита на 3.0 литров турбо-дизел, произведен от италианската компания VM Motori. Това е същият V6 агрегат, който се поставя на Jeep Grand Cherokee, но ще бъде леко модернизиран. Мощността на мотора е около 250 к.с., а максималният въртящ момент 550 Нм. Той ще бъде комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF. Подобен автомобил, но под името Lancia Thema, вече се продава в Европа.„Появата на дизелова версия на Chrysler 300 е въпрос на време, защото вече много от клиентите ни се интересуват от подобен автомобил. Трябва единствено да преценим колко са готови да платят те”, разказа Чехаба пред Inauto. В САЩ дизеловото Grand Cherokee е с $4500 по-скъпо от бензиновото, като се очаква тази разлика да се запази и при Chrysler 300.Снимка: Chrysler

Тагове:
fallback
  • #30
    Анонимен ( преди 11 години )
    AutoBild продължителен тест на Fiat 500, около 60 000 км. блокира най-баналния и обикновен 1.4 двигател.Дефектно бутало.За това говорим, прилично като замисъл, но изпълнено отвратително палачорски.Дори французите са по-добри от тях.
  • #29
    Анонимен ( преди 11 години )
    АХахАх гоуфаджия ми вика беден? Ало ***, я се осъзнай. Ти нямаш елементарно понятие от технологии седиш и ми говориш за километри. В америка за 3 години им навъртат 500 000 и са най-добрите производители на автомобили така ли? След 18 основни ремонта. *** ходи чопли семки и се обяснявай в статиите дето пишат малумници като тебе --> за ВАГ. И после отиди да вземеш таралясника си от сервиза и искай отстъпка за абонаментно посещение. Селски бек.
  • #28
    Анонимен ( преди 11 години )
    А бе, не знам.Гледам, че коли от 2008 са над 250 000 км. и тогава ги продават, пък ти се пей песента, че не били надеждни.Фиатите защото са надеждни, за това ги изритват на 60 000 км. и не искат да чуят за италианска кола.Не ми казвай от къде изгрява слънцето.Знам по-добре от теб, беден ***.
  • #27
    Анонимен ( преди 11 години )
    Факта кое колко са карали? Ти мойто момче си пълен ***. Ми по твоята логика един леген на 500 000 км е най-добрата кола и модел бе ? Айде отвори сега италия и виж там колко карат Бравото. И нещо по фактите за обслужването ще кажеш ли ? Гоуф когато издържи над 15 к км. без обслужване ми се обади. Че да си изплюе турбото, да изяде маслото или да сцепи съединител и маховик, гоуфа се чуди кое по напред да счупи.
  • #26
    Анонимен ( преди 11 години )
    Интересен факт от Mobile.de.Рядко ще намерите Фиат Браво на над 100 000 км. И това е масово.Явно хората ги разбират какви ментаци са и ги шътват по най-бързия начин, на цени подарък.Обратното, гледам Голф от същата година (2008) рядко има под 200 000-250 000 км. на по-високи цени от дръгливото фиатче.Само този факт казва всичко за италианките- тотален ***.
  • #25
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аутобилд и Хонда Сивик оплюват ама скусва шортите на всичко в класа си нали? Браво е просторна евтина кола. Това е истината. А качеството на двигателите и трансмисията е на високо ниво. АутоБилд, който чете просто не разбира от нищо. Тия там са сбирщина мързеливи немци седнали да се правят кой от кой на по-големи патриоти и да чакат заплатки от ВАГ
  • #24
    Анонимен ( преди 11 години )
    Я виж АутоБилд от септември 2012, направо го сринаха със земята Фиат Браво.Единствения плюс бил много по-ниската му цена 2-ра употреба.
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    Къде не препоръчват 1.6 двигателя? Аз чета разни статии където го описват като тих, smooth и еко двигател? Чети тука: http://***.italiaspeed.com/2008/cars/fiat/01/bravo_16_multijet/engine.html - сервизира се на всеки 35 000 км? Кой конКУРЕНт е постигнал това? ВАГ немогат да оправят мазането на турбината си, камоли да дадат подобен пробег преди сменянето на консумативите. На изуст момчета не става.
  • #22
    Анонимен ( преди 11 години )
    Цената на гоуфа е 20% от първоначалната, на бравото 30% ++ , кое се е обезценило по-бързо.
  • #21
    Анонимен ( преди 11 години )
    Явно нямаш акъл да отвориш мобилето. ФИАТ браво 2008 е по-скъп от гоуф с аналогично оборудване отново 2008? Коментара е излишен. За Алфа и ланча няма да говорим там разликата в цената е x2
fallback
Последни