IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е обновената Skoda Superb

Флагманът на чехите е станал още по-луксозен, но и по-икономичен

Това е обновената Skoda Superb

Компанията Skoda представи обновената Suberb във версии лифтбек и комби. Официалната премиера на модела е насрочена за стартиращото в средата на този месец изложение в Шанхай.
Това е обновената Skoda Superb
Автомобилът е с напълно преработена предна част, където модернизацията е засегнала капака, решетката на радиатора, фаровете и бронята. Отзад са се появили нови светлини със светодиодни елементи. Освен това моделът ще разчита и нови джанти от лека сплав в няколко варианта на окраска, чийто размер варира между 16 и 18 цола.

Колкото до интериора, при него промени няма. Малко е „пинат” волана, който вече може да бъде с 3 или 4 лъча. Появили са се обаче 9 вида нови тапицерии, като в най-високо ниво на оборудване те са в комбинация от кафяво и слонова кост. Освен това като опция се предлага система, с която пътниците отзад могат да управляват настройките на предните седалки.

Не се е променил и размерът на багажника на Suberb. При лифтбека той е 595 л, а при комбито – 633 л. Ако се смъкне вторият ред седалки, той се увеличава на 1700 и 1865 л съответно. При лифтбека се е запазил начинът на отваряне на багажника в две положения. При едното може да се вдигне само металната част, а при другото – отново тя, но заедно със стъклото. Управлението обаче вече става с два бутона, а досега бе само един.

В гамата двигатели са включени 3 мотора – 1.4  бензинов турбо-агрегат (TSI) с мощност 122 к.с., и 2 дизела – 2.0 TDI с мощност 140 и 170 к.с., като според представители на Skoda те харчат с 19% по-малко от предишната версия. Това става благодарение на системата start/stop и на системата за рекуперация на кинетичната енергия.

По-мощната от двете дизелови модификации ще се предлага със система за задвижване на четирите колела, както и с 6-степенна роботизирана трансмисия DSG. За другите два мотора е предвидена 6-степенна механична кутия.

В оборудването при новия Suberb влизат панорамен покрив с вградени слънчеви панели, система за безключов достъп, система за самостоятелно паркиране, 9 въздушни възглавници, система за следене на умората при водача, мултимедийна система с навигация, която разполага с 6.5 инчов дисплей, и др.

Снимки: Skoda

Тагове: Skoda Superb
0 от 500
  • #15
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Така и аз да дам мнение. Определено са оправили задницата сега е станала много добре, но пък са окипазили предницата. Няма пълно щастие. По принцип Суперб е много добра кола и в сегмента за тази цена е най-доброто предложение.
  • #14
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Добра е, но като знам надеждността на частите (двигатели скоростни кутии и т.н.) никога не бих се престрашил да си взема нещо подобно. Иначе съм се возил в Топ версията и е доста приятен автомобил, не е кой знае колко луксозен, но е удобен и си има всичко. Двигателя беше някъв дизелов и даваше 11 градско според показанията на компа (разход във Виена) Това е, което мога да кажа аз.
  • #13
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Дебелия ( преди 11 години )
    Комбито бива. Седана не ми харесва. Никакъв баланс и хармония в дизайна.
  • #12
    16 rate up comment 8 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    ДО ДОШО Благодаря ти,че ми писаУважаеми колега,за мен е важен дизайна!5-цата от 1984г.,от 1977г.,междинката 3-ка и 3-ката от 1888г.,седмицата от 1985г.,от 1982г.,да не говорим за всички стари...всичко това го обожавам! Но новите са раздути балони,единствено първата 1-ва серия беше добре.Не ми е важно техниката, а нещо да докосне душата ми.Е,Суперб ме приласка,а и с багажника отварящ се на 2-ве части,а по нищо не личи и си е сериозен седан.Това е.
  • #11
    25 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мнoго добър фейслифт - оправили са малкото недостатъци на първоначалния дизайн. Моделът е с отлична комбинация от качества и затова е изключително успешен - вижте продажбите как вървят. Дизайнът както винаги е въпрос на вкус, но на мен ми харесва! (принципно карам БМВ). Браво на Шкода.
  • #10
    19 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тя новата като и старата, добре че поне отвратителната задница са пооправили. Менте на ментето фолксваген...
  • #9
    17 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво ретро те от 10 години карат на един същ дизайн ретро била! Ама ВАГ феновете яко раздават минуси, то явно е навик от колите, защото са пълен минус.
  • #8
    18 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ok... shkoda A6 :P
  • #7
    29 rate up comment 8 rate down comment
    ХА ХА ( преди 11 години )
    до АнонименПо глупаво нещо не бях прочел! А4 е тясно и малко.Суперб е 3-ри категории отгоре.По голям е от БМВ и Мерцедедес в класа си.
  • #6
    26 rate up comment 21 rate down comment
    Klasika ( преди 11 години )
    От всичките бо*луци като БМВ 5-та серия , А класата и прочие смешки бих карал само Суперб. В нея има много ретро,най-широка е и красива,най-комфортна и уютна,с най-динамичен дизайн,най-прилича на истинска кола,при нея всичко е ясно и логично,стилна е ,вдъхва спокойствие и отмора ,разтуха и хубави мисли.