Дизеловият двигател Subaru Boxer не се нуждае от балансиращи валове, които са масово използвани при конвенционалните редови и V-образни двигатели. Отпадането на необходимостта от балансиращи валове води до намаляване на ротационните инерционни моменти и триенето вътре в самия двигател. В резултат се получава по-добро ускоряване и нисък разход на гориво.
Шосейната и рали икона Impreza WRX няма да съществува повече в този вид. Още през миналата година стана ясно, че Impreza и WRX ще бъдат разделени като отделни модели, а сега се появиха първите официални снимки на новия спортен модел.
Премиерата на бъдещото Subaru WRX, което ще има и върхова версия STI, ще се състои на протичащото в момента автомобилно изложение в Ню Йорк. В Голямата ябълка ще бъде представена концептуална версия на модела, която японците определят като "изцяло нов спортен автомобил".
Концепцията се различава значително от новата Impreza седан, като изглежда по-широка и по-ниска от нея. Автомобилът има форма на купе, но разполага с четири врати. Дизайнът е спортен и доминира с издължени челни светлини, агресивна решетка на радиаора, преден капак с отвор за въздух, широки арки на кланиците, задна броня с дифузьор и изпускателна система с четири тръби.
Все още няма информация за задвижващата система на колата, но можем да бъдем сигурни, че динамиката ще бъде на ниво. Свидетелство за това е изграденият от карбон покрив, който редуцира общото тегло на машината и сваля центъра на тежестта още по-ниско, както и спортните джанти BBS, обути с гуми Dunlop.
Очаквайте още информация