IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

2000 са желаещите за грозното Bentley

Заводите във Великобритания и Словакия се конкурират за производството му

2000 са желаещите за грозното Bentley

2000 са желаещите за грозното Bentley
Волфганг Шрайбер, главен изпълнителен директор на Bentley, заяви, че към момента има 2000 поръчки за първото проходимо возило на марката. Желаещите не са никак малко, като се има предвид, че дизайнът на този модел все още не е готов. Не е ясно дори дали моделът ще влезе в производство.

Припомняме, че въпросното возило бе показано за първи път по време на автомобилното изложение в Женева през 2012 година. Там видяхме концепция на име EXP 9F, която публиката обяви за грозна. Дори управниците на Bentley се съгласиха с това и обявиха, че моделът ще претърпи сериозни промени.

Какви ще бъдат те обаче все още не е ясно. Знае се единствено, че джипът ще бъде много различен и вероятно ще бъде вдъхновен от най-известните модели на британската марка. Платформата, на която ще бъде изграден, ще бъде заета от следващите поколения Audi Q7 и Porsche Cayenne, а двигателите ще бъдат два - V8 и W12.

Всичко това обаче е в сферата на вероятностите, тъй като първият проходим модел на Bentley все още не е получил зелена светлина за производство. "Моделът премина през серия от одобрения, но все още има някои препятствия пред официалното му пускане в производство", заяви Шрайбер.

Едно от тези препятствия е мястото, където ще се произвежда. Проблемът не е, че няма подходящо място, а че има два завода, които искат да приютят производството на този модел.

"Заводите в Крю (Великобритания) и в Братислава (Словакия) се конкурират за бъдещия проходим модел - казва Шрайбер. Предприятието в Крю има големи традиции в производството на модели на Bentley, докато това в Братислава произвежда Audi Q7, Porsche Cayenne и Volkswagen Touareg, на които новият ни модел ще се базира. Освен това, съоръжението в словашката столица има свободен капацитет."

Според Шрайбер има и друг вариант - бъдещото Bentley да се произвежда в Братислава, а компонентите от интериора му да се доставят от Великобритания. По този начин моделът щял да получи уникалните за марката аромат, качество и лукс, твърди той.

Шрайбер също така уточни, че решението за серийно производство на Bentley EXP 9F ще бъде взето до седмица. Очаквайте подробности.

Информация: Carscoops. Снимки: Bentley

Тагове: bentley exp 9 f
0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Ако производството е изцяло в Словакия, това ще се отрази негативно на имиджа (и с право), но като им знам политиката на VAG не бих се учудил да направят така, за да си увеличат печалбата. Колкото до дизайна, определено е спорен, но според мен е подходящ за тази кола. Друг е въпроса, че преди година видях идеи за въпросния SUV на няколко студенти от Royal College of Art и имаше такива, които бяха по-сполучливи от прототипа по снимките...
  • #14
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    То Рейндж Роувър е много красив, пък за Ленд Крузър изобщо да не говорим!Супер си е джипката! Голяма гъзария.Само, че не е за простосмъртни.
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до проф-математикът ( преди 11 години )
    Абе, прятелю, ти чуваш ли се какви ги говориш. Това е автомобил, който евентуално ще започне да се поизвежда серийно, което значи, че ще има от тях ей така накупени и нахвърляни и по шоуруумовете. То и LaFerrari има близо 2000 поръчки, въпреки, че се знаеше преди това, че ще е само 499 бройки. Нямам думи.
  • #12
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Ако някой се набута да си го купи и му се стори грозен, може да ми го прати за 100 000 лева, ще го взема. Грозен бил...
  • #11
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ами пак Bentley бие С8 - едното има 1400 поръчки след премиерата, а другото над 2000!
  • #10
    8 rate up comment 8 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    na tva ot snimkite direktno mu hakvam 2-3 6a6ki dinamit v auspuha i go zasilvam ot skalite na kamen brqg!a na fabri4niq model 100% 6te izkopirat mucunata na conti GT i 6te q razduqt kato za suv...abe 2000 bolni kitaici li nema da namerqt...i kolko o6te rapperi v USA go sanuvat tva...
  • #9
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    *** грозната каляска.Прилича на модернизирана Варшава със заемки на тия старовремските английски таксита.Със сигурност няма да е бестселъра им,но както всяка уродлива маркова кола ще придобие култов статут заради малкото произведени и продадени бройки.Главно сред ексцентрични колекционери и богати парфенюта без вкус.
  • #8
    18 rate up comment 11 rate down comment
    Кисинджър ( преди 11 години )
    Не ги мислете Bentley. Просто този автомобил не е създаден да се харесва на долните прослойки на обществото. Даже се чудя какво прави тази статия в 'Аутомедия', съдейки по масата потребители. Трябва повече статии за това, как се монтира газово трета употреба на кола шеста употреба, как се прави основен ремонт само със свински опашки, изследвания как всъщност 15 годишните автомобили са най-хубавите в света и разбира се - чалга-тунИК.
  • #7
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само много ограничен "човек", може да сравнява 8С , с това нещо!
  • #6
    22 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    8C е имала 1400 поръчки веднага след премиерата, но било взето решение да бъде ограничена до 500 бройки. Това се казва уникалност и ексклузивност. А не всеки селинджър с малко излишни пари да я налази. Къде сравняваш 8C с тази ярмомелка на колела? То бива хейтъри, ама...