IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mitsubishi готви нов седан и голям SUV

Работи и върху наследник на Lancer

Mitsubishi готви нов седан и голям SUV

Mitsubishi готви нов седан и голям SUV
Mitsubishi Galant 2009. Снимка: Mitsubishi

Японската автомобилна компания Mitsubishi не е доволна от резултатите си в САЩ. За последните десетина година марката бележи спад в продажбите си, който се дължи и на факта, че предлаганите от нея модели стават все по-малко. Това обаче е на път да се промени, тъй като японците разработват няколко нови модела, с които ще опитат да си върнат позициите на пазара в САЩ.

Това заяви Масатоши Хасегава, изпълнителен вицепрезидент на корпоративното планиране в Mitsubishi Motors Северна Америка, в интервю за Automotive News. Според Хасегава компанията има нужда от напълно нов седан със средни размери, както и от SUV, който е по-голям от настоящия Outlander.

Тази модели вече се разработват, но се очаква да бъдат готови за пазарна премиера не по-рано от 2015 година. През същата година трябва да бъде готов и наследникът на Lancer, който според Хасегава също губи позициите си в САЩ.

Mitsubishi ще увеличи и парите, които влага в реклама, за да популяризира новите си модели. Дилърските центрове в стараната също ще се увеличат. Не е ясно обаче дали въпросните нови модели ще пристигнат в Европа.

Тагове: Mitsubishi
0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    La ( преди 11 години )
    Мицубиши са един от японските автопроизводители, които успяха да направят невъзможното в пряка конглокенция с европейските си колеги - да изградят имиджа на спортноориентирана марка с ненадмината надеждност. По мое мнение и първото и второто се дължат на маркетинг и реклама в много по-голяма степен отколкото на каквото и да е друго. При това рекламна стратегия, развита и предназначена главно за САЩ и Канада, където през 80-те и 90-те години, се конглокираха главно с американските производители.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ne sum ti slojil minusi. Mnogo riadko pisha komentari kato tsialo i nikoga ne slagam nito minusi, nito pliusove. Imam Galant i zatova pisah pod tazi statiya. Niamam pretentsii za ekspert, prosto izraziavam mnenie. I chakam da me svetnesh za segmentiraneto. Proyavi dobra volia i go napravi bezplatno.
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Ъ ( преди 11 години )
    Ако е анонимния по-долу вместо да се опитва да звучи експертно по-добре да си приготви някой лев,ще го светна относно сегментирането!
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Ъ ( преди 11 години )
    Сега ми станаи нтересно този, който ми е сложил минуса какво му е мнението та оценява така.....Чакам, че да стане диалога.....:)
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Galant e ot klasa na Pasat, Laguna, Akord, Avensis i t.n. Ne e chak tolkova visok klas. Spored men prisustvieto im v tazi nisha e zadyljitelno, osobeno che dotogava imaha traditsii. A sega sled desetgodishna pauza shte bude trudno da se ubediat klientite da si kupiat Mitsubishi pri tazi konkurentsiya. No silno se nadiavam da ne se otkajat.
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Audi fan ( преди 11 години )
    Ауууу разгеле!!!!!!Нов Галант...
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Ъ ( преди 11 години )
    Не продължиха с Галант за Европа, защото не искаха да имат модел във високият "Ц" сегмент. Мицубиши не е само автомобилна марка и борбата им не е да са номер едно по продажби и да имат модели във всеки сегмент. Това е все едно да въртиш успешен бизнес и да си направиш язовир за собствен кеф :)
  • #1
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Imam Galant 2.5, V6 i moga da kaja, che tova e razkoshen avtomobil. Ne znam zashto ne napraviha naslednik za Evropa. Za vremeto si tova spored men beshe nay-dobroto predlojenie v tozi klas kato broim sashto i nemskite premium marki.