IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes въвежда X-Class

Това ще бъдат най-достъпните модели на немската марка

Mercedes въвежда X-Class

Немското автомобилно издание Autobild разпространи информация, според която Mercedes ще въведе нова серия модели, които ще получат наименованието X-Class. Това ще бъдат най-достъпните модели на немската марка, като целта е те да конкурират на пазара бъдещите возила с предно предаване на BMW.
Mercedes въвежда X-Class
Mercedes X-Class през очите на Теофилус Чин

В линията X-Class ще присъстват седан, хечбек и кросовър, които ще използват базата на следващото поколение Renault Clio. За да се постигне възможно най-ниска крайна цена немците ще използват множество компоненти от партньорите си от Renault-Nissan. Автомобилите с логото на Mercedes обаче ще се отличават с оригинален дизайн, "приличен интериор" и множество технологични опции, сочи информацията.

Задвижващите агрегати ще бъдат икономични и модерни. Посочват се два възможни такива - 1.0-литров с три цилиндъра и 1.5-литров с четири цилиндъра. И двата двигателя ще разполагат със системи за директно впръскване на горивото и принудително пълнене.

X-Class моделите на Mercedes трябва да се появяват на пазара през 2018 година. Те ще се произвеждат в страни с по-нисък стандарт на живот, което ще помогне за постигането на цени по-ниски от €20 000. Плановете предвиждат да се произвеждат по около 100 000 - 150 000 такива коли на година. 

0 от 500
  • #44
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Абе хора ( преди 12 години )
    Следиш пазара,гледаш какво се купува.Използваш технологии и разработки наготово.Предлагаш на пазара и готово.Кои ти гледа под капака.Примери:Инфинити,Лексус и други.
  • #43
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 12 години )
    Какво ли не се прави заради повечето продажби...Но това не е голямата болка. Някои компании, по-масови, работят на обем, без да се интересуват отдел "продажби" да е на печалба, затова пък нещата в автърсейлса изглеждат по друг начин. Който принципно поддържа автопарк на 1 до 5 години е наясно за какво говоря. Идеята е следната - загърбваш суетата и за ежедневието си купуваш това, което ти върши работа, икономично е и евтоно за поддръжка. Останалото е постмутренски чалъм...
  • #42
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 12 години )
    Ако си говорим възрастни хора тук, без да намесваме тийновете, който специализират само и единствено по сайтовете и си мислят, че като знаят успоренито до 100 на повечето модели са големи разбирачи, тогава ще може да си говорим доста по-градивно. За съжаление на пъпчивите винаги всичко им е ясно :) Харесвам много МБ, за мен тя единствена носи духа на масовия премиум, за съжаление споменатото от теб "унифициране" размаза автомобилният бранш и сега всичко се разми по брачедска линия!
  • #41
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 12 години )
    Писал си, писал си....сложил си си плюсче ама нищо не ти се разбира :) Аз лично идея нямам кво искаш да кажеш в крайна сметка. Ако целта ти е била да изглеждаш компетентен - не успя :) "Технологии" е с двойно "и", а "шерва" си има и българска дума "споделя". Дълги години съм бил "зает" в автомобилният бранш и винаги когато пиша нещо е не да си налагам мнението, а защото го познавам. Затова и те репликирах относно продажби и пазарен дял, защото съм сигурен, че тази материя ти е мътна ама мътна.
  • #40
    2 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    до Ъ :) А ти не мислиш ли че отдавна живеем във времената на Високите технологий :) Така че всеки голям световен производител предлага достатачно нови технологий в продуктите си :) Когато става въпрос за иновативност и технология тя много бързо се шерва и усвоява от пазара..да не говорим че ХйТек компаниите който произвеждат тези високотехнологични възли и системи за автомобилите са международни и техните продукти се вграждат от всички производители така че реално от доста време технологията в автоиндустрията е унифицирана :))) Ето затова в днешни дни успехат на един модел е изключително зависим от емоционалният фактор за който говорих :) Аа той оределено се постига доста по-трудно от колкот да наблъскаш един автомобил с ХиТек джаджи :))
  • #39
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Ъ ( преди 12 години )
    5.8 % е нищо. Една кампания към конктерен модел и дърпаш в продажбите..Идеята ми беше относно дизайна и сравненията, беше нелеп просто! Надявам се IT да разбира повече от технологии, отколкото от автомобили...Но пък има един лаф..."Всеки си има вкус, казала лисицита и си облизала ***"..6-та серия и GT вкарват свежест, но заставайки до една X3-ka почваш да се чудиш колко табла от Логан са претопени, за да направят броните...
  • #38
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Единственият хубав малък Мерцедес беше Sport Coupe/CLC, но за съжаление го спряха.
  • #37
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до "до Ъ" ( преди 12 години )
    Това изоставане нали знаеш колко бързо ще бъде елиминирано като пуснат новата S класа...
  • #36
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до ККК ( преди 12 години )
    Африка има ресурси да се изхранва сама! Кот' Ди Воар( Бряг на слоновата кост) държат 80% от пазара на какао в света- основна съставка на шоколада! ЮАР (или РЮА) е на първо място по добив на диаманти в света!!!
  • #35
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    KKK, въпроса е, че ако ги изхранваме те ще се плодят повече, и ще трябва да храним и тях, това е омагьосан кръг в който човечеството влезе отдавна !!