IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи подробности за новото Audi A5

Следващото поколение на модела ще бъде с 8-степенна автоматична кутия

Първи подробности за новото Audi A5

Американското издание Automobile се добра до първи подробности за следващото поколение на Audi A5. Основната новост при модела ще бъде появата на 8-степенна автоматична скоростна кутия с двойно сцепление, която ще се комбинира с двигатели с по-голям въртящ момент от 450 Нм.
Първи подробности за новото Audi A5
Следващата генерация на A5 ще бъде построена на модулната платформа MLB, като благодарение на използването на широка гама леки материали теглото на модела да бъде намалено с около 100 кг. На по-късен етап ще се появи и свръхлека версия Ultra, при която част от елементите от каросерията ще бъдат от алуминий.

В гамата двигатели ще влязат бензинови 2.0 литрови агрегати TFSI с мощност до 225 к.с., 2.0 литров дизел с мощност 197 к.с. и 3.0 литров дизелов V6, развиващ 272 к.с. и 600 Нм въртящ момент. Ще има и версия S5 с 3.0 литров бензинов мотор, при който мощността ще нарасне от 333 на 340 к.с. Най-бързата модификация - RS5, ще замени настоящия атмосферен V8 (450 к.с.) с туин-турбо агрегат с мощност от 475 к.с.

Очаква се и появата на хибриден агрегат, с който колата ще може да изминава 50 км. само на електричество.Тази версия  ще разчита на 2.0 литров, 4-цилиндров двигател с мощност 225 к.с., електромотор (65 к.с.), който задвижва задните колела, комплект батерии и 7-степенна скоростна кутия с двойно сцепление.

Следващото поколение на А5 ще се появи през 2015 г., а в началото на 2016 г. ще излезе и кабриолетът. В края на същата година ще дебютира версията Sportback, като всички модификации ще бъдат достъпни във варианти S-Line, S5 и RS5.

Снимка: Audi

Тагове: Audi A5
0 от 500
  • #24
    4 rate up comment 7 rate down comment
    thegangstagentle ( преди 12 години )
    ... ускорители за медицински цели, през коли, до ножчета за бръснене. Не мога да схвана защо само вие не виждате, че немската икономика дърпа ЕС. А това става с производство и продажби.
  • #23
    3 rate up comment 7 rate down comment
    thegangstagentle ( преди 12 години )
    Връзката е, че не са гастърбайтъри, работят перспективни професии и не са селяци, както вие квалифицирате феновете и собствениците на Ауди. Взеха го януари и им излезе около 32000 евро, защото си поръчваха някакви допълнителни неща. Не съм го карал, защото не съм ходил при тях от тогава, но предполагам, че няма да казват, че им харесва ако в същност е барака, кош, кошница, каска. И от къде заключавате, че немските фирми затъват като произве всякаква електроника-от линейни ускорители за медицинск
  • #22
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Алооо,богаташчето,а ти как разбра за качеството на алуди?по 80-тката на баща си ли ***!
  • #21
    7 rate up comment 3 rate down comment
    до: thegangstagentle ( преди 12 години )
    няма да те питам какво значение има,че сестра ти и зет ти са от еди колко си време в германия,завършили са еди какво си с успех еди какъв си,защото явно само ти си знаеш,но кжи ми как разбра,че колата е страхотна,като са е купили преди има-няма месец!Може би,защото още не е влизала за ремонт ли?Да,така е алуди,ако не влезе за ремонт поне веднъж в месеца си е наистина нещо страхотно.Я кажи сега този напудрен гоуф колко пари им излезе!
  • #20
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ей бедняци,как разбрахте какво е качеството на Ауди,след като нямате пари да се усмихнете бе ахахах и тойота ви е много на вас
  • #19
    2 rate up comment 8 rate down comment
    thegangstagentle ( преди 12 години )
    Знам,че ще бъда оплют от повечето от вас, но се чувствам длъжен да ви споделя нещо.Знаете каква кола карам. Зет ми и сестра ми са около десет години в Германия, той завърши автомобилостроене и маркетинг с оценка еквивалентна на 5.58 по българската система, сестра ми завърши право и работи като адвокат в една кантора.Колебаеха се между Ауди A3 и Беемве X1.Спряха се на модела на Ауди 1.8 бензин от тази година.Въпреки пристрастието ми към Мерцедес, не мога да не призная,че последната А3 е страхотна
  • #18
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Чети ***,чети:http://tuj.asenevtsi.com/Lean/L045.htmЦял свят се учи от Тойота как се произвежда,само *** ще дава наклон на най-големите в света на автомобилите.Баси ***!Между другото,любимите ти немски производители са ходили на времето в Тойота да се учат как се произвежда евтино и качествено.Учели са се,ама понеже са лакоми и прости не са се научили.Чети за Тойота и за японците пък някой ден може да стигнеш до някой изводи,защо хората произвеждат най-качествените продукти!
  • #17
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Като четох статията за ненадеждните коли в Щатите, не ми се поглежда немска бракма.Понеже *** е супер германо-пристрастна, тази сутрин веднага изритаха статията на най-задно място.Ей, кавали селски, това няма да оправи китайското качество на немските трошляци.
  • #16
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе *** ***,с какво немските премиумипревземат света и сърцата на хората?С ниското качество ли,със скучния дизаин ли или може би със смешната гаранция?Кажи с кое по-точно!А японските коли не ги мисли!Нямаш толкова мозък в хралупата и няма да ти се отдаде.Виж,ако искаш питай немските инженери за японската техника,те да ти кажат.Или питай в немските уневирситети в инженерните специалности защо изучават Toyota Production System (TPS).Питай и защо немците са ходили в Япония да се учат!
  • #15
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ""Следващите ще бъдат Mercedes,BMW,Audi.Ще ги изучават бъдещите поколения в учебниците по история,в раздел как не се прави бизнес. "" Да ти кажа, че като гледам продажбите на БМВ Ауди и Мерцедес и като ги сравня с нещастните продажби на Лексус,Аглока, Инфинити,Линкълн,Кадилак и т.н. "премиум" мисля, че отново за пореден път виждаш обратното на това което е в действителност. Тоест в музея ще потънат псевдо премиумите от Япония и САЩ а немските превземат света и сърцата на хората. Само ще припомня, че Ифинити признаха, че са били пред фалит и са почерпили идеи как да се развият именно от Ауди, Лексус смятат да сменят конглокентите си от Германия, защото там битката е изгубена окончателно. Линкълн и Кадилак са на командно дишане. Когато отидеш в психиатрията и започнеш да пиеш лекарствата и започнеш да виждаш правилно а не на обратно, ще разбереш, че Тойота и Хюндай са най-големите *** и не по-добрите коли от Ауди,БМВ и Мерцедес а са 100 класи под немците.