fallback

Най-добрите и най-лошите употребявани коли

Consumer Reports направи класация на автомобили, произведени между 2002 и 2012 година

Когато търсите автомобил втора ръка, вероятно най-безпристрастно мнение могат да ви дадат собствениците на въпросния модел (освен ако не искат да ви продадат собствената си кола :)). Именно на този принцип залагат в Consumer Reports. За съставяне на класациите си, американците не само правят тестове на колите, но и се допитват до собствениците им, абонати на изданието, които са над 1 млн. души. Така е съставена и днешната класация, която представя най-добрите и най-лошите употребявани коли, произведени през последните 10 години. Consumer Reports разпределят колите в няколко ценови категории - до $10 000, между $10 000 и $15 000, между $15 000 и $20 000, и между $20 000 и $25 000. Налично е и разпределение по модели - седани, SUV и малки коли.Класацията на Consumer Reports засяга автомобили, произведени за пазара в САЩ. Повечето от тях обаче са налични и в Европа. Категория до $10 000 Победител при малките коли тук е Pontiac Vibe от 2008 година. Това е единствената американска кола с титла в класацията. Истината обаче e, че Vibe е близнак на Toyota Matrix. За най-добър седан е избран Hyundai Sonata от 2007 година, а за най-добър SUV - Toyota RAV4 от 2003 година. Категория от $10 000 до $15 000 В тази категория печелят само японски коли. При малките коли победителите са двама - Honda Fit и Mazda3, производство 2010 година. При седаните отново има двама победители - произведените от Honda модели Accord V6 (2006 г) и Acura TL (2005 г). В SUV категорията най-добре се представят Toyota RAV4 (2006 г) и Honda CR-V (2005 г). Американците излъчват победители и в категорията голям SUV - Toyota Highlander (2005 г) и Infiniti FX (2004 г). Категория от $15 000 до $20 000 При малките коли тук печелят Toyota Prius (2010 г) и Hyundai Elantra (2011 г). При седаните победители са Toyota Camry (2011 г) и Infiniti M (2006 г), а при SUV категорията - Honda Pilot (2007 г) и Mazda CX-9 (2008 г). Категория от $20 000 до $25 000 В тази ценова категория няма как да попадне малък автомобил втора ръка. Именно тук обаче попада първата немска кола в класацията - BMW 328i (2009 г), която дели първото място при седаните с Infiniti G (2009 г) и Toyota Avalon (2010 г). В SUV категорията победители са Acura MDX (2007 г) и Lexus RX (2008 г). На обратния полюс на класацията са подредени главно американски коли (виж таблицата долу). Тази класация Consumer Reports наричат "автомобили с много по-лоша от средната надеждност", като в нея присъстват 7 модела на Chrysler Group, 4 на GM и 2 на Ford. Немски коли също има - BMW 7 Series, BMW X5, Mini Cooper S, Mercedes-Benz GL-Class и VW Touareg, както корейски и японски - Kia Sorento V6 и Nissan Armada.Consumer Reports: Автомобили с много по-лоша от средната надеждност:

Тагове: consumer reports
fallback
  • #30
    PRIEMCHIKA ( преди 11 години )
    PAK SHAMARI
  • #29
    Studio-x ( преди 11 години )
    Лапам на: Triforce,Ka52alligator,doc,Slavo,бъчваря, и на др.
  • #28
    Slavo ( преди 11 години )
    За да бъде човек ЩАСТЛИВ с кола втора ръка, трябва да познава първия собственик, да има ОРИГИНАЛНАТА сервизна книжка и да е клиент на същия продавач-сервиз от които е продадена като нова! Знам, че ситуацията е ПОЧТИ невъзможна, но ако може и още колата да е закупена по обява от Фен- клуба на марката в съответната страна, не от МОБИЛЕ.БГ или DE или CZ. Цената в този случай е МАКСИМАЛНА, но после (след 3-5 години) вероятността за големи и скъпи проблеми е малка!
  • #27
    Germany ( преди 11 години )
    като се научиш да говориш нормално може и да ти кажа.
  • #26
    doc ( преди 11 години )
    Sushtoto vagi i za naslednicite na Azis,Galena,Doco- Doco,Shisharkata,Otvara4kata i hilyadi znaini i neznaini galoshi!A da se buzikate s amerikancite,koito kogato kihnat celiya svyat hvashta grip, pokazva kolko sa prostovati balkanskite subek4eta
  • #25
    Germany ( преди 11 години )
    Изводите са валидни за афро-американците и латините в САЩ,както и за няколко *** тук.Наследниците на Бетовен,Верди,Моцарт,Шекспир,Давинчи,Микеланжело,Мопасан,както и на Нобел,Отто,Ванкел,Дизел,Торичели и хиляди велики европейци,може би имат малко по-различно виждане за автомобилите. -браво,по-точно не може да се каже.
  • #24
    до doc ( преди 11 години )
    Изводите са валидни за афро-американците и латините в САЩ,както и за няколко *** тук.Наследниците на Бетовен,Верди,Моцарт,Шекспир,Давинчи,Микеланжело,Мопасан,както и на Нобел,Отто,Ванкел,Дизел,Торичели и хиляди велики европейци,може би имат малко по-различно виждане за автомобилите.
  • #23
    Богдан ( преди 11 години )
    Няма американска кола в долната класация.Дизеловите им мотори са японски което само по себе си е странно- японски двигател ,че и пък дизелов ми се струва неща като хавайска маруля..Додж караван и гранд караван обикновено са притежание на некви бедняци без пари-естествено е ,че ще се развалят при положение че обикновенно се експлоатират свръхпретоварени и масло се сменя никога.Сатурните винаги са били пръчки а другото са скъпи лимузини с по 100 вида двигателчета и моторчета.
  • #22
    Анонимен ( преди 11 години )
    Германуту, остави ги тез пЛостаци, те нищо не Лазбилат..., само ти Слънце ги лазбилаш. Аз и за това много си те айлъвя.Нека си калат японските балутници(нищо, че не се чупято), нищо че ги опледелят като най-качествените... Няма да тъгуваш,нема се пуашиш - батко ша ти купи истински Гоуф, от Пелник, с лети жанти само от дясната страна, клиза е, но за теб съм готов на всичко :)
  • #21
    Анонимен ( преди 11 години )
    ТЪПИТЕ АМЕРИКАНЦИ НЕ РАЗБИРАТ ОТ КОЛИ! ГЕРМАНЦИТЕ СА НОМЕР ЕДНО!
fallback
Последни