fallback

Европейска премиера за Lexus IS

В Женева пристигнаха IS 250 и IS 300h, както и техните F Sport версии

Тагове: f sport lexus is
fallback
  • #23
    Japan Power ( преди 11 години )
    А защо японските премиуми продават слабо в Европа.. Поради много причини, но една от основните е че нямат толкова евтини модели като немските. Базовите модели на Лексус и Инфинити започват с 30-40% по-високи цени от немските аналози.
  • #22
    Japan Power ( преди 11 години )
    азарел и jok, писах че е дизайнерска машина точно заради странната решетка и другите странни елементи - фарове, дневни светлини и т.н. Това не е мейнстрийм дизайн и няма да се купува както мейнстрйм дизайна на БМВ или Ауди, в това няма съмнение. Но очевидно идеята на дизайнерите не е и била да бъде такъв. Колкото до копираният дизайн - всички копират детайли в дизайна, дори немците копират повече. Да се обвиняват обаче само японците за това е признак на сериозен интелектуален дефицит.
  • #21
    до Wane ( преди 11 години )
    Абе, какво ми тълкувате думите на едро?! Проблемът ми е, че имам афинитет към автомобилите с хомогенна форма, под хомогенна разбирайте - touring, wagon, shooting brake. Карам 3-то комби вече, мой личен вкус е любовта ми към такива коли. Ако това го имаше в модификация комби, както имаше в гамата си пъевата генерация IS, да бих си го купил, харесва ми. Сега на тия пари, обаче, ще се метна на Legacy комби, боксерен дизел, симетричен AWD, екстри според нуждите, свръхнадеждност. Ето ти ги 34,000 Eur
  • #20
    Wane ( преди 11 години )
    Прав си, че не съм в маркетинга. От инженерната страна съм. Но мисля, че все пак не си ме разбрал или аз не съм се изказал ясно. Ето ти твърдиш, че Европейците са консервативни и си прав. Хайде тогава на консервативния европеец му предложи японска премиум марка допълнена с доста екстравагантен и със сигурност неконсервативен дйзайн (защото тази предница за мен идва от Fast & Furious). Е според теб ще се продава ли добре?
  • #19
    Wane ( преди 11 години )
    "Соред мен си има добра ниша, особено в щатите за този автомобил."За щатите нищо не твърдя. Не съм доре запознат с пазара там. Ако се върнеш на първият ми коментар, който предизвика цялата дискусия, ще видиш, че говоря само и единствено за Европа :)
  • #18
    Wane ( преди 11 години )
    "Не, човек, написал ти е ,че за 60 000лв. би избрал друго, но какво да е казал? Може да избере Лексус GS 300"Мой човек, мисля че ти схващаш трудно. Ако избере GS 300 (не си запознат с цените обаче) това е друг модел нали? Аз какво казах? Размърдай го малко тоя мозък де и направи необходимите връзки...
  • #17
    до Wane ( преди 11 години )
    Не мога, като теб, да говоря от името на "потенциалните" купувачи. Тойота са си направили сметката като са пускали модела. Соред мен си има добра ниша, особено в щатите за този автомобил. До вкъщи има частно училище, например, майките всички пристигат да си вземат децата с Лексуси и Ягуари. *** ги питай, защо като са немци и не ги вземат с А6-ци и S-класи... За всеки влак си има пътници. За някои са повече, за други - по-малко.
  • #16
    Wane ( преди 11 години )
    Оценката я давам в качеството си на човек професионално занимаващ се с автомобили и на човек част от въпросната индустрия. Също така на компетентен автомобилен фен.Не мисля, че има смисъл да спорим по въпроса, почакай малко, виж как им тръгват продажбите и се сети за коментара ми :)
  • #15
    anonymous ( преди 11 години )
    Как така 178 к.с. от ДВГ + 143 к.с. от ел.двигателя дават общо 220 к.с.?
  • #14
    Wane ( преди 11 години )
    до "до Wane":Ами ти отново доказваш твърдението ми. Ето ти си човек, който може да си купи нещо на цената на Лексуса, но няма да избере него. Аз какво написах в първия си пост? Написах, че хора с финансовата възможност за този модел, ще купиват други коли. Никога не съм споменавал, че тази кола няма да се харесва. Казах, че няма да се купува.
fallback
Последни