fallback

Европейска премиера за Lexus IS

В Женева пристигнаха IS 250 и IS 300h, както и техните F Sport версии

Тагове: f sport lexus is
fallback
  • #133
    Анонимен ( преди 11 години )
    Различно и екзотично, красиво, каращо те да се заглеждаш.
  • #132
    v-1 ( преди 11 години )
    До wagena:не правиш коректно стравнение, колега. цените на японските автомобили са по-високи заради митата налагани от ЕС! След време като паднат, може би статистиката за продаденим коли с марак Лексус, в Европа, сигурно ще изглежда по-различно :)
  • #131
    wagena ( преди 11 години )
    Коя е по-високо позиционирана марка? Лексус с базов модел CT200h цена 51650 лв или Ауди с А1 за 33152 лв? Дори и форумните ВАГончета се досещат, ама се правят на *** че да не си излагат марката. Ха-ха!
  • #130
    wagena ( преди 11 години )
    Естествено че Лексус няма да се борят с немските псевдо премиуми. Иначе щяха да са напускали 4 и 3-цилиндрови оскубани сапунерки като БМВ 1-серия и Ауди А1 или старата А-класа. Лексус са по-високо позиционирана марка защото базовите им цени са 10-30% по-високи във всички сегменти. А за оскбуаните версии си има Тойоти. Толкова ли е трудно да се проумее това, ВАГончо? Елементарно е за хора с поне малко разум.
  • #129
    Cenitell ( преди 11 години )
    Статията е от 24.дек.2012 г., изказване на Kazuo Ohara
  • #128
    Cenitell ( преди 11 години )
    Погледни-това което цитираш по начало си е коментар,а не изказването в пряка реч. Статията е в Аутомотив нюз,от миналата година, януари, прочети я
  • #127
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е как да не са направили такова изявление ти не можеш ли да четеш? Какви са тези частични цитати, умишлено си заобиколил текста където го казват. Ето го и него Lexus ще се бори за привличането на нови клиенти, като по този начин няма да се конглокира директно с BMW, Mercedes-Benz и Audi, а по-скоро с Cadillac, Infiniti и Lincoln. Дори заглавието на статията е Lexus сменя конглокентите си на пазараИзвода е че Тойота си признаха, че не могат да борят немската тройка. Лексус е премиум марка в две държави Япония и САЩ. Но и там както се вижда изядоха пердаха и какво друго им остава освен да слязат ниво надоло. Където се надяват да не ядът пердах. Линкълн са пред фалит, Кадилак трябваще САЩ да ги спасява от Фалит и им даде няколко милиарда долара, за да не фалират, Инфинити мечтаят да минат кота 100 хилади продажби и дори признават, че са се спасили от фалита като черпили идеи от Ауди. Извода е , че Тойота прегърна поговорката "По-добре пръв на село, отколкото последен в града".
  • #126
    Cenitell ( преди 11 години )
    Коментарът бе от мен, на превод на споменатата статия почти 1:1
  • #125
    Анонимен ( преди 11 години )
    Лексус не са правели подобно признание, а че не им е приоритет да отнимат от продажбите на МБ и БМВ и че те се насочват към предлагането на по-емоционални модели (вече са налице), за да отговорят на желанията на ПО-МЛАДОТО поколение,към което се преориентират Кадилак,Инфинити и Линколн също са показали "знаци", не виждат "раздвижване" в строго луксозния сегмент, където са МБ и БМВ
  • #124
    Анонимен ( преди 11 години )
    До долния *** ***,дарлинг Бенц,БМВ и Авди,могат да си правят само гаргара с *** на Лексус.Прав си Лексуса е от друга планета,няма как да се сравнява с немските дрънгели от времето на фараоните.
fallback
Последни