fallback
Коментари ( 133 )
Напиши коментар
-
#133
Различно и екзотично, красиво, каращо те да се заглеждаш.
-
#132
До wagena:не правиш коректно стравнение, колега. цените на японските автомобили са по-високи заради митата налагани от ЕС! След време като паднат, може би статистиката за продаденим коли с марак Лексус, в Европа, сигурно ще изглежда по-различно :)
-
#131
Коя е по-високо позиционирана марка? Лексус с базов модел CT200h цена 51650 лв или Ауди с А1 за 33152 лв? Дори и форумните ВАГончета се досещат, ама се правят на *** че да не си излагат марката. Ха-ха!
-
#130
Естествено че Лексус няма да се борят с немските псевдо премиуми. Иначе щяха да са напускали 4 и 3-цилиндрови оскубани сапунерки като БМВ 1-серия и Ауди А1 или старата А-класа. Лексус са по-високо позиционирана марка защото базовите им цени са 10-30% по-високи във всички сегменти. А за оскбуаните версии си има Тойоти. Толкова ли е трудно да се проумее това, ВАГончо? Елементарно е за хора с поне малко разум.
-
#129
Статията е от 24.дек.2012 г., изказване на Kazuo Ohara
-
#128
Погледни-това което цитираш по начало си е коментар,а не изказването в пряка реч. Статията е в Аутомотив нюз,от миналата година, януари, прочети я
-
#127
Е как да не са направили такова изявление ти не можеш ли да четеш? Какви са тези частични цитати, умишлено си заобиколил текста където го казват. Ето го и него Lexus ще се бори за привличането на нови клиенти, като по този начин няма да се конглокира директно с BMW, Mercedes-Benz и Audi, а по-скоро с Cadillac, Infiniti и Lincoln. Дори заглавието на статията е Lexus сменя конглокентите си на пазараИзвода е че Тойота си признаха, че не могат да борят немската тройка. Лексус е премиум марка в две държави Япония и САЩ. Но и там както се вижда изядоха пердаха и какво друго им остава освен да слязат ниво надоло. Където се надяват да не ядът пердах. Линкълн са пред фалит, Кадилак трябваще САЩ да ги спасява от Фалит и им даде няколко милиарда долара, за да не фалират, Инфинити мечтаят да минат кота 100 хилади продажби и дори признават, че са се спасили от фалита като черпили идеи от Ауди. Извода е , че Тойота прегърна поговорката "По-добре пръв на село, отколкото последен в града".
-
#126
Коментарът бе от мен, на превод на споменатата статия почти 1:1
-
#125
Лексус не са правели подобно признание, а че не им е приоритет да отнимат от продажбите на МБ и БМВ и че те се насочват към предлагането на по-емоционални модели (вече са налице), за да отговорят на желанията на ПО-МЛАДОТО поколение,към което се преориентират Кадилак,Инфинити и Линколн също са показали "знаци", не виждат "раздвижване" в строго луксозния сегмент, където са МБ и БМВ
-
#124
До долния *** ***,дарлинг Бенц,БМВ и Авди,могат да си правят само гаргара с *** на Лексус.Прав си Лексуса е от друга планета,няма как да се сравнява с немските дрънгели от времето на фараоните.
1 - 10 от 133
първа < 1 2 3 4 > последна