IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Американците избраха най-добрите модели за 2013 г.

Победители в общо 7 от 10-те категории са японски автомобили

Американците избраха най-добрите модели за 2013 г.

Американците избраха най-добрите модели за 2013 г.Специалистите от американското издание Consumer Reports направиха класация на най-добрите модели за 2013 г. В 7 от общо 10 категории победители са японски автомобили, които са получили най-високи оценки за своята надеждност и безопасност.

Експертите са избрали първенците от общо 280 модела, които сами са тествали. С най-много първи места - по 3 - са Honda и Toyota.

Honda печели в един от най-оспорваните класове с Accord, като излиза начело и сред минивановете и компактните кросовъри. Toyota се нарежда начело при екологичните коли и средноразмерните кросовъри. Най-големият автомобилен производител в света взима приз и в категорията спортен автомобил с общата си разработка със Subaru, която в Северна Америка се продава с марката Scion.

След едногодишно отсъствие сред победителите се връща Hyundai Elantra, който е №1 при „достъпните автомобили”. В нито една от категориите не е спечелил американски модел. Няма обаче класация за пикап, тъй като експертите не са успели да тестват моделите от този клас на General Motors и Chrysler.

Най-добрите модели за 2013 г. на Consumer Reports
Американците избраха най-добрите модели за 2013 г.

Тагове: consumer reports
0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти май не четеш статията? НАй-добър луксозен автомобил Ауди А6.Най-лошото съотношение цена/качество в автомобилното производство вероятно е Лексус, щом като и при най-големия му пазар са го отсвирили.
  • #10
    7 rate up comment 18 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    VW pla6ta 7500 evro na kalpak bonus zaradi uspe6nata godina.Toyota sa6to pla6ta tolkova,no na rabotnicite za svrah 4asove,tai kato ne sa izlizali ot servizite ve4e 3 ti mesec
  • #9
    5 rate up comment 15 rate down comment
    foggy ( преди 11 години )
    Kakvo iskash da kajesh, che Vw zapochnal da gubi pri niskia cnovi diapazon? WV vinagi sa bili v visokata chast na srednia cenovi diapazon.
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Chevrolet Cruze и Dodge Dart, са още нови за Американския пазар, те ще са фактор след година две...
  • #7
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Das Auto ( преди 11 години )
    По грешка "пейстнах" материала за премиите в VW Group тук-беше застатията за Golf7GTI,sorry.A относно класацията мисля,че е нормална и реална за САЩ. Там винаги японските коли са били доминантни,не само пред немските, но дори и пред соствените им американски.Изненадан съм от класирането на Impreza,защото очаквах Chevrolet Cruze или Dodge Dart.
  • #6
    12 rate up comment 5 rate down comment
    !!! ( преди 11 години )
    Das ***, кво искаш да ни кажеш с тоя копиран текст..., това че са раздали премии кво общо има с новината ?!!!
  • #5
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В категорията "достъпен автомобил", където беше силата на VW, вече има друга доминиращ.Постопенно германците губят позиции.Нормално.
  • #4
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ама важното е че те видехме колко знаеш ахах ,слабооо
  • #3
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Das Auto ( преди 11 години )
    Working for Peugeot and hoping not to lose your job by next summer? Why not move to Volkswagen, since their sales don't seem to have been affected by the crisis and have actually been so good that they are awarding bonuses this year.Thanks to record profits last year, Volkswagen board members deemed it fit to share. Its German workforce will receive a bonus of ?7,200. It's a little less than what they gave out last year, but still enough to buy half a good VW. Last year, the company saw record profits, but most of that came from other markets, since European demand actually shrank."Profit sharing is hard earned and deserved; it is the equitable participation of employees in the success," said VW board member Horst Neumann. "The Volkswagen team has done an excellent job in 2012, and this team effort pays off for everyone."
  • #2
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    A 6 не е на MQB,***!