IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Golf VII вече не се нуждае от гориво

Volkswagen разкри електрическата версия на най-популярния си модел

Golf VII вече не се нуждае от гориво

Golf VII вече не се нуждае от гориво
Германският производител Volkswagen разнообрази продуктовата си гама с електрическа модификация на новото поколение на най-популярния си модел – Golf. Официалната премиера на автомобила ще бъде на 5 март на международния автосалон в Женева.

Екологично чистият вариант на машината носи названието Volkswagen e-Golf. Хечбекът се задвижва от електрически мотор с мощност равна на 115 к.с. и въртящ момент от 270 Нм. Двигателят се задвижва с енергия от литиево-йонна батерия с капацитет 26.5 кВт/ч, която е разположена под задния ред седалки.

От компанията-производител твърдят, че с едно зареждане на акумулатора машината може да измине 175 км. Зареждането на батериите от електропреносимата мрежа може да стане за 5 часа. Има вариант и за бързо зареждане, което отнема 20 мин.
Golf VII вече не се нуждае от гориво
Volkswagen e-Golf е с предно предаване, като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 11.8 секунди. Максималната скорост на електрическия хечбек е ограничена по електронен път на 135 км/ч.

Агрегатът на електромобила има три варианта на настройки - Normal, Eco и Range. В режим Normal двигателят достига пълната си мощност. При избор на Eco мощността пада до 95 к.с., а максималната скорост – до 120 км/ч. При последния режим автоматично се изключва климатика, максималната скорост пада на 95 км/ч и това позволява на машината да премине максимално разстояние без зареждане.
Golf VII вече не се нуждае от гориво
Golf VII вече не се нуждае от гориво
Golf VII вече не се нуждае от гориво
Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #13
    28 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    БАХАхаХАХ "При последния режим автоматично се изключва климатика, максималната скорост пада на 95 км/ч и това позволява на машината да премине максимално разстояние без зареждане." А КОЛКО ЛИ БИ ИЗМИНАЛ ПРИ НОРМАЛНИТЕ РЕЖИМИ :))
  • #12
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Nick ( преди 11 години )
    Анонимен, най-вероятно цената му ще бъде над 70к, имайки предвид факта, че 2.0тди, комби, 4х4, с навигация и кожен салон и автоматик струва 70к в България. Въпроса не е там, Пежо Йон е много голяма каруца и също струва 70к. Това е кола за така наречените "early adopters", които преди 12-13 години си купуваха плазмени/lcd телевизори не ставащи за нищо, струващи 40 000лв. Благодарение на тях корпорациите успяха да реинвестират и да наложат тази технология и в нашите домове.
  • #11
    17 rate up comment 2 rate down comment
    nikito_blend ( преди 11 години )
    175 km си е доста добре ако въртиш в града и около него, но ако решиш да пътуваш София-Бургас просто забрави. Японците също имат доста добри електрички.
  • #10
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кво го мислите тоя кощник. Цената като му е 70 000 лева минимум, някой ще се замисли ли да го купи. Айде стига, купили са двигателче от китай, батерийки пак от там малко кабели и вече голямата работа.
  • #9
    16 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    АХАХАХ с тоя капацитет ще измине максимум 50 км. Тука фенчетата искам да си я купят и после да им се смеем всички. Ако претендират за по-голям пробег нека го докажат. ама 175 км ще ги минат на бутане
  • #8
    11 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Още няма истинска алтернатива на Волт/Ампера.
  • #7
    24 rate up comment 5 rate down comment
    Obrut ( преди 11 години )
    Стандарти??? Не ставай смешен...
  • #6
    7 rate up comment 35 rate down comment
    Das Auto ( преди 11 години )
    Както винаги поставя стандартите в класа си!
  • #5
    9 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Са селско в Кочариново може и да стигат 175 км., но дори за смешен град като София е супер недостатъчно.
  • #4
    25 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пф, Nissan от 2010 продават Leaf, който е с пробег 175 км. по New European Driving Cycle. Може ли немците да са толкова назадничави?!