IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volvo пуска напълно нова гама луксозни модели

Сред тях е голямо купе с 2+2 места

Volvo пуска напълно нова гама луксозни модели

Volvo пуска напълно нова гама луксозни модели
Volvo You Concept. Снимка: Volvo

Volvo подготвя напълно нова гама луксозни модели, които ще се изграждат на модулната платформа на марката, носеща името SPA (Scalable Platform Architecture).

Първият от тези модели, който ще получи въпросната платформа, ще бъде Volvo XC90. Всъдеходът ще се появи на пазара още догодина, като малко след това ще бъде последван от още три нови модела, изградени на същата архитектура - лимузина S80, комби V80 и напълно ново купе с четири места (2+2), което ще носи името С80.

Това съобщава английското издание Autocar, според което всички бъдещи модели на шведите ще разчитат на ново поколение двигатели. Това ще бъдат 4-цилиндрови бензинови и дизелови мотори, които ще заменят не само настоящите 4-цилиндрови, но също така 5 и 6-цилиндровите агрегати на Volvo. Новите бензинови двигатели ще генерират между 140 и 280 к.с. (дизеловите - между 120 и 200 к.с.), а при трансмисиите ще се появи 8-степенен автомат.

Първоначално системата за задвижване на четирите колела ще бъде достъпна само за хибридните версии на моделите, при които електромоторът ще отговаря за работата на задните колела. По-късно се очаква и традиционна система 4х4.
 

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до б-я ( преди 11 години )
    С една дума ти си ***.
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    б-я ( преди 11 години )
    Какво да и харесвам на старата, ръждива Фиеста? Или на стария Ескорт, който смени името заради репутацията си? И какво да харесвам на американските масъл кари, освен звука на моторите им? Ама такъв имат много американски модели. Вярно, вече и старата визия на Мустанг е класика и нямам нищо против нея, но на времето не бе така. Просто не ми харесваше дори тоя Мустанг, да не говорим за следващите поколения! Сегашното обаче е супер! Жалко, че сменя визията!
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    б-я ( преди 11 години )
    Ами реално не съм! Харесват ми новите модели след 1999 година някъде. Ще ти кажа защо. Защото след тая година Форд почна да обръща внимание на надеждността и спортното поведение на автомобилите им. Няколко години по-късно вече освен спорта, засегнаха в еднаква степен и комфорта. Получи се отличен баланс, едновременно с визията. Затова ми харесват последните модели. Освен всичко, Форд от изоставащи в оборудването, вече са водещи!
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Значи не си истински Форд фен!
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    б-я ( преди 11 години )
    Ами не ми харесваха старите Фордове преди Фокус 1 ! Нямам ли право на мнение? Карах 5 години Фиеста от 2006 година, както много знаят и да си кажа, харесваше ми дизайна. Аз говоря за предните схлупени и тесни Фиести, които бяха много невзрачни години наред. А сегашната Фиеста всъщност е с по-големи или еднакви колела. В момента ползвам старите зимни гуми от предната Фиеста и няма никакъв проблем :) Въпрос на гледна точка и вкус :P
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "не се сещам за ни един красив стар Форд или поне такъв, който да ми е харесвал като малък, когато все още е бил актуален или почти актуален модел."Трябва да се прегледаш!Ами Ескорт, Сиера, Таунус, Капри?!?А Фиеста от 2002-2006 беше по-красива от сегашния раздут балон с малки колела. Такава грозотия е, че направо е отврат. Ами новия Фокус? Първия Фокус и сега е по-красив от сегашния!
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    б-я ( преди 11 години )
    Е, приятел, затова като се купува кола, се поръчва нещичко допълнително. Така чакаш малко повече, ама почти сигурно е, че не е залежала на склад ;) А за чупливостта не съм много съгласен. С предната имах един малък проблем в началото на втората година - невярно показващ горивомер+ малко нужда от смазка на седалки и жило за капак + една изгоряла запалка още в началото. Тая има доста по-малко проблеми. Единствено два отлепени уплътнителя на вратата, а минаха вече почти две години. На всичко отгоре има 10 000 лева оборудване отгоре над предната. И всичко си работи безупречно и безключов достъп и гласови команди и изобщо всичката електроника, с която е приятно да пътуваш ;) На всичко отгоре е и с 3 години повече гаранция, което реално не ме топли никак. А за дизайна...всичко със времето си. Когато излезе тая като концепткар, аз се влюбих от пръв поглед. Вярно, малко такива модели има напоследък, дето ги искаш без да се замисляш, но пък аз попаднах на такъв модел. На някои може и да не им харесва, но през 2007 година тоя дизайн бе нещо върховно. Да ти кажа, не се сещам за ни един красив стар Форд или поне такъв, който да ми е харесвал като малък, когато все още е бил актуален или почти актуален модел. Сега обаче много модели на Форд ми харесват като дизайн И Куга и Мондео и Фиеста ( особено фейслифта). Фокус го развалиха малко, на пак е като дизайн пред много негови конглокенти. А какво да кажа за старите Ескорт, Фиеста или Сиера? Ни един от тия модели навремето не ме грабваше като дизайн. Напротив, отвращаваха ме ;)Единствено може би неуспелият да се състезава RS200 ми харесваше като дизайн, но това си бе състезателен автомобил. След Focus 1 нещата се оправиха, а след Фокус 3 почнаха по малко да се развалят. Ако ме питаш, какво бих искал да карам гола като пушка кола, без електроника и само с един ретродизайн или нова, пълна с електроника кола...не бих се замислил изобщо. Не само, че новото си е ново, а и е много по-приятно за управление с много хубави електронни спътници, защото за мен те са си спътници на шофьора. Иначе какво имам? Един гол мотор, който слушам часове наред. Не, че е лошо, ама писва. Особено ако се движиш с монотонна скорост...
  • #4
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    nay-nakraq revoluciq v dizayna na markata. vreme beshe - mnogo e dobra kolata
  • #3
    13 rate up comment 5 rate down comment
    до Коста ( преди 11 години )
    Това на снимката е много по-стилно от повечето нови коли, на които фаровете им стигат до вратите.
  • #2
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Коста ( преди 11 години )
    Карам Волво и съм доволен от него, но таквоз чудо като този жабок едва ли ще си купя. Мразя лафове за дизайн, ама това е много зле.