IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW проверява над 500 000 коли от САЩ

Баварците обявиха две отделни сервизни акции

BMW проверява над 500 000 коли от САЩ

Германската премиум марка BMW организира две отделни сервизни акции в САЩ, съобщи национална администрация за безопасност на движение по пътищата в САЩ (NHTSA).
BMW проверява над 500 000 коли от САЩ
Първата, която засяга евентуален проблем в електрическата система, обхваща общо 504 545 автомобила BMW, продадени на пазара в САЩ. Засегнатите модели са 1-Series coupe и convertible (2008-2012 г), 3-Series coupe, convertible, sedan и wagon (2007-2011 г.), и Z4 roadster (2009-2011 г.).

Според информацията проблемът може да причини преръсване в електрическата система, който от своя страна да преустанови внезапно работата на автомобила. Към момента не са известни инциденти, причинени от подобен проблем, но според NHTSA случаят носи потенциална опасност от пътен инцидент.

Всички засегнати автомобили ще бъдат проверени и ремонтирани напълно безплатно. Сервизната акция стартира през март.
BMW проверява над 500 000 коли от САЩ
Втората сервизна акция на BMW, за която съобщи NHTSA, засяга моделът X5, оборудван с 8-цилиндров двигател. Става дума за 30 265 екземпляра от този модел, произведени между септември 2006 година до март 2010 година.

Тук е възможен проблем с вакуум помпа на спирачната система, който може да доведе до влошена и затруднена работа на спирачките на колата, а оттам и до инцидент. Тази акция ще стартира още този месец, като отново ще бъде напълно безплатна.

Снимки: BMW

Тагове: nhtsa
0 от 500
  • #13
    22 rate up comment 5 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Golyamata razlika megdu Toyota i nemskite vozila e ,4e pri Toyota se proveryavat EVENTUALNI i NEZNA4ITELNI problemi[stelki,el stukla],a pri nemcite neshtata sa MNOGO seriozni i givotozastrshavashti[kakva duma]
  • #12
    31 rate up comment 3 rate down comment
    !!! ( преди 11 години )
    А престанете с глупостите си...! Няма марка, която да не е правила сервизна акция. Ако отворите чуждите сайтове ще видите, че това е редовна практика на всички автопроизводители. Друг е въпросът, че Аутомедия публикува новините избирателно и набляга на проблеми свързани с Тойота, БМВ, Рено и т.н., но нищо подобно не казва за Ауди примерно. Разровете се и ще видите, че акции провеждат дори фирми като Хонда, за които се знае, че са едни от най-безпроблемните коли.Четете и сравнявайте..., това е!
  • #11
    20 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само тойотките имат дефекти - ФАКТ. Другите правят проверки.
  • #10
    29 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    айде сега говорете че само Тойота има дефекти
  • #9
    34 rate up comment 7 rate down comment
    2JZ ( преди 11 години )
    Проблемът с БМВ е че изтеглят само автомобилите в САЩ, въпреки че проблемите ги имат по целия свят. Т.е. правят го само когато официалните органи ги притиснат, а не на добра воля. За сравнение, Тойота си изтегля всички модели по целия свят при потенциален проблем, не само в САЩ където органите са стриктни.
  • #8
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Рекламата щеше да им излезе много по-евтино и много по-ефективно ако си я бяха направили по стандартния начин - билбордове, телевизия, вестници и т.н. Това е калпаво производство и калпава инженерна мисъл.
  • #7
    19 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не са едни и същи, редуват се. Веднъж се появява маркетинг мениджъра, после ПР-мениджъра и двамата *** са все от тойота-балкани
  • #6
    20 rate up comment 12 rate down comment
    iliev555 ( преди 11 години )
    според мен по голямата част от коментиращите трябва да прочетат още веднаж статията и тогава да изразяват негативно мнение по отношение на bmw
  • #5
    28 rate up comment 8 rate down comment
    груди ( преди 11 години )
    Нищо им няма на беемветата. Просто сега е модерно фирмите да се показват, като изключително доброжелателни и загрижени и да правят такива рекламни акции. Изрично се споменава, че нямало нито 1 инцидент - тоест тва си е реклама!
  • #4
    22 rate up comment 13 rate down comment
    pfff ( преди 11 години )
    Все същите хора без работа, все същите тъпотии. Абе хора ,като не знаеш какво да на напишеш не пиши.