IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новата Alpina B3 Bi-Turbo

Специалистите на компанията са изцедили 410 к.с. от 3.0-литровия турбо-бензинов двигател на BMW

Това е новата Alpina B3 Bi-Turbo

Това е новата Alpina B3 Bi-Turbo
Alpina показа предпремиерното новата B3 Bi-Turbo, чието представяне пред публика ще се състои в Женева. Автомобилът е базиран на последното поколение на седана BMW 3-Series (F30) и се задвижва от 3.0-литровия турбо-бензинов двигател на базираната в Мюнхен марка.

Двигателят обаче е щателно доработен, като вече доставя 410 к.с., които се постигат в диапазона между 5500 и 7000 об/мин. Агрегатът е куплиран с 8-степенната автоматична трансмисия на ZF, която използва и BMW 3-Series.

От Alpina уточняват, че оптимизацията на двигателя позволява на B3 Bi-Turbo да ускори от място до 100 км/час за 4 секунди. Сериозна оптимизация се наблюдава и по отношение на потреблението на гориво. При новата B3 Bi-Turbo то е средно 7.9 л/100 км, което с 20% по-ниско от старата версия на модела.

Повече информация и снимки ще бъдат налични по време на премиерата през месец март.

0 от 500
  • #35
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Интересно защо тогава в М сериите на БМВ форсират двигателите до над 7000 оборота, а при Мерцедес - не. Явно,че БМВ се опитва да форсира моторите като японците. Защото едно е на жена ти Сеата с 60 коня от 1.4, друго е японски мотор със 100 коня от 1.4. И хич не мисля,че японския ще се скапе по-бързо от тоя с 60 коня, който винаги е измъчен да тегли купето.
  • #34
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Аспуха на жена ти?????смях се със сълзи....
  • #33
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Карал коли ( преди 12 години )
    Нали си наясно, че голяма мощност от малък обем означава повишено натоварване и съответно износване. Сравни ресурса на двигателите от F1 и на жена ми сеата 1,4 60 к.с. На 200 хил. и не е мръднал, а аспухът е като нов, перфектна градска кола. (Не е "продуктово позициониране", само тривиален пример :-) )
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Eee Eдин ( преди 12 години )
    Извинете, за двата ПРИМ(И)РА, дето съм написал.
  • #31
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Japan ( преди 12 години )
    Hahahaha, Ами точно германците копират от японците постоянно! Японеца си е японец каквото и да говориш! Лексус въведе за 1-ви път в света високите технологии- мощни хибриди, 8 степенни автоматици, нощна камера,а втоматичното паркиране, LED светтлини. Немеца после само копира от японеца. Каквото и да прави немеца обаче не може да изкопура само ЗДРАВИНАТА НА ЯПОНСКИТЕ КОЛИ,КАКТО И ХИБРИДНАТА ТЕХНОЛОГИЯ. Прави опити, но некадърни, не може само да копират от японците и да мислят,че правят коли.
  • #30
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Частен детектив ( преди 12 години )
    Kirile, какъв си работил в Maserati, колко познаваш моделите и?
  • #29
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Kiril ( преди 12 години )
    Kolkoto i da plyqt nqkoi tyk nemskoto to si e nai-dobroto!!!pove4eto tyk nqmat dori knijki xaxa rabotil sam v Toyota,BMW,Maserati,Sofavto i sam se ybedil 4e nemeca si e nemec.Nqma po-texnologi4ni avtomobili ot BMW,Mercedes i Volvo!!!Germaniq e mekata na avtomobilite,qponcite pravqt samo copy-paste ... gledam ot vreme na vreme tyk komentari i se skasvam ot smqx kakvi glyposti pi6ete!
  • #28
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Eeee Един ( преди 12 години )
    "Истина", VW продава примир ти давам, Golf 1,4(75к.с.) trendlien, с пакет GTI, значи да се правиш на гъзар(псевдо имидж),а 75 конски сили, да не се набутваш с гориво и данъци.......ха ха (примира е за модел 2005год.,от Mobile.De. подобни ИДИОТЩИНИ има МНОГО......
  • #27
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Съветвам всички ученици и интернет-гъзари тук да се върнем на темата Алпина след 20 години, когато са покарали повечко автомобили, и имат малко повече парички в сметката. Тогава ще обсъдим отново предимствата на една Алпина, които я правят толкова ексклузивна и ценена от хора, които спокойно могат да си купят и М-ка и ГТР вместо нея. Хубав ден на всички.
  • #26
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Japan ( преди 12 години )
    Който не може да изкара много коне от един мотор слага повечеко турбини. С турбини най-лесно прикриваш слабостта на мотора. Когато германец изкара в сериен модел от 1.6 мотор 170 коня без турбина както Хонда или от 1.8 около 200 коня като Тойота тогава да се обадят и тогава да се бият в гърдите какви автомобилостроители са! А не до миналата година да продават Голф и Ауди с 1.6 100 коня! А Хюндай в същото време предлагаше 1.4 110 коня. Говориме за мотоери без турбина. С турбина всеки може.