fallback

J.D. Power избра най-надеждните автомобили

Лидери в допитването са Lexus и Porsche

Американската компания J.D. Power and Associates състави ежегодната си класация на най-надеждните автомобили. Подреждането се отнася за автомобили на възраст 3 години и се базира на доклади за неизправности, подадени от над 37 000 американци. За трета поредна година най-надеждни са автомобилите на Lexus. При тях се наблюдават средно по 71 повреди на 100 автомобила. В първата тройка влизат още Porsche, който и миналата година заемаше второто място, както и Lincoln, който отне бронзовия медал от друг американски производител - Cadillac. Като цяло изследването показва, че при 3-годишните автомобили се регистрират средно по 126 повреди на 100 автомобила, което е с 6 повече от миналата година. Резултатите показват също така, че 23 от общо 31 марки са подобрили резултатите си.Класиране по марки (Марка / Брой повреди)Специалистите от J.D. Power определят и лидерите във всеки сегмент, като тук лидер е Тoyota заедно с дъщерните си фирми Lexus и Scion. Японската компания има 7 челни места в общо 18 категории. Класиране по модели (Сегмент / Модел)Субкомпактен - Scion xDКомпактен - Toyota PriusКомпактен спортен - Mazda MX-5 MiataКомпактен премиум спортен - Nissan ZСредноразмерен спортен - Chevrolet CamaroСредноразмерен - Hyundai SonataПълноразмерен седан - Buick LucerneКомпактен премиум седан - Lexus ES 350Средноразмерен премиум седан - Audi A6Компактен хечбек - Scion xBКомпактен кросовър - Toyota RAV4Средноразмерен кросовър - Honda CrosstourГолям кросовър - Chevrolet TahoeПремиум компактен кросовър - Acura RDXПремиум среден кросовър - Lexus RXМиниван - Toyota SiennaСредноразмерен пикап - Ford RangerГолям пикап - GMC Sierra HD

Тагове: J.D. Power
fallback
  • #75
    v-1 ( преди 11 години )
    И всички останали производители на автомобили се учат от тази ситема, дори така любимите на някой германски автомобило производители. не напразно има написани десетки книги за тази система. Ама трябва четене...Така, че тези приказки за купени класации са без никакво основание и логика, Тойота е фирма която залага на уважението към хората и съсздфаването на корпоративен колективен дух!А похватите с подкупи е доказано, че са средство използвано от немски компании (справка Сименс).
  • #74
    v-1 ( преди 11 години )
    За всички анонимни коментиращи, които си нямат идея от автомобилно производство:След Втората световна война (в която ако не знаете Японците бяха от губещатра страна), Тойота от фирма с не много голяма продукция и пазар се превдъща във водещият световен автомобилостроител за няколко деситилетия, благодарение на уникланата си производствена система, която се отличава с високо качество, надежност на продуктите и голяма гъвкаовст!
  • #73
    Анонимен ( преди 11 години )
    Има логика наистина няма как да влизаш в сервиза за смяна на дефектирала част и това да не се брои за влизане в сервиз и отремонтиран дефект. Иначе не виждам колко богат трябва да си за да купиш 1-2 журналисти за да те хвалят. Щом като даваш стотици милиони гдишно за реклами. Тук политиците ни редовно купуват журналисти, изборни гласове,социологически агенции.. Всичко.
  • #72
    Анонимен ( преди 11 години )
    Бре тия Тойота много богати бе, щом могат да си позволят да купят всичките класации за надеждност и здравина... Че и толкова милиони клинти да подкупят да им купуват продукцията, а ВАГиналчета? Нещо май не се връзва в трагикомичната ви логика или по-скоро липсата на такава? Ами ВАГ защо все на опашката тогава? Да не би да са си платили да ги сложат там?
  • #71
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всички тези класации са манипулативни и явно платени от Тойота с рекламна цел , за да замаже очите на хората от дефектната си продукция. И мога да ви го докажа по най-лесния начин. Класацията за надеждност се определя на база влизания в сервиза на 100 коли. Само сега сметнете колко пъти са влезли в сервиза Тойотите за подмяна на дефектирали части в сервиза за последните 3 години? Само това като сложите Тойота трябва да е на последно място. Но явно това не се отчита като влизане в сервиза.. смях
  • #70
    Анонимен ( преди 11 години )
    Незнам колко са качествени и икономични японските, но в тестовете са пълна скръб и винаги на последните места, динамика нулева, висок разход, евтини материали, кофти окачване, малко екстри... Дори звездата им Приус и във френските и Английски и немски тестове, все е оплюван, дори в САЩ потребителските агенции призоваваха американците да не си купуват приус, по същите причини, евтиниматериали, кофти возия и т.н...
  • #69
    ВОЙН ( преди 11 години )
    ПРИЗНАВАТ ГО, но нещо не слагат в тестовете Японски авт. в последно време.Като правят сравнителни тестове, все така са сложени моделите, че все Германските печелят!Първи са, винаги VW-груп, после някой "чист" Ариец,ако няма такъв, в краен случай да дадат някой що годе сносна оценка, я на OPEL или FORD, но това се случва рядко, и след време го опровергават!
  • #68
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това е традиция. Целият свят знае,че японците произвеждат най-здравите коли. Германците също го признават.
  • #67
    Анонимен ( преди 11 години )
    Който твърди че немските коли са пред корейските -все едно да твърдиш че дюнерите са пред сочна пържола. Изказване на бедни мишки без опит в живота!
  • #66
    Slavo ( преди 11 години )
    Важното е да има класация с таблица или с графика! Защото Сара Люис от щата Орегон иска да си купи високопроходим автомобил за да наглежда фермата си за щрауси! Тя не разбира от коли и следователно ще погледне в нета какво пише по въпроса... Следователно попада на горната класация и веднага се ориентира към МЕГА високопроходимите машини на Lexus или Porsche!!! "***" като Land Rover и Jeep са на дъното и няма да са подходящ избор за фермата! И ВСИЧКИ В България СА ЩАСТЛИВИ. Да, да ама НЕ!!!
fallback
Последни