Cadillac ще покаже новото поколение на седана си CTS още през март. Американската компания обаче смята да пропусне изложението в Женева в началото на следващия месец, като премиерата на седана ще се състои на салона в Ню Йорк. Причината е ясна – американският пазар е далеч по-важен за Cadillac, отколкото европейския.
Пред агенция Reuters от Cadillac обявиха, че новият CTS ще бъде основното оръжие на компанията в борбата срещу конкурентите от Стария континент. Най-важният от тях е BMW 5-Series, който доста успешно се продава в САЩ.
Засега не се знае почти нищо за техническите характеристики на автомобила. Разбра се, че той ще бъде на удължена платформа на модела ATS, който стана автомобил на Северна Америка за миналата година.
Настоящият Cadillac CTS (на снимката) бе показан още през 2007 г. и логично идва време за неговото обновяване. В GM, който е собственик на марката, бяха принудени да побързат с пускането на седана, за да може той да бъде различаван лесно от показания неотдавна ATS. Статистиката сочи, че с излизането на ATS и на новия флагман на марката – XTS, продажбите на CTS са паднали с около 15%.
От Cadillac са категорични, че марката съвсем скоро трябва да излезе начело в САЩ в премиум-сегмента. За целта в близките 3 години компанията ще представи цели 10 нови или обновени модели, като сред тях ще бъдат всъдеходът Escalade и ATS във версия купе. В моделната гама ще бъдат включени още компактен кросовър и малък хечбек, който да се бори с BMW 1-Series.
Снимка: General Motors