fallback

Mercedes-Benz разкри напълно A45 AMG

Най-малката кола на AMG има 360 к.с. и 450 Нм

Тагове: AMG Mercedes A45 AMG
fallback
  • #29
    Ъ ( преди 11 години )
    Споко бе :) Така или иначе няма да плащаш никви 40К :)
  • #28
    GTI ( преди 11 години )
    To4no salona na A clasata e nai-slaboto i zveno,s eftini plastmasi i imitacia na karbon.Az kato 6te pla6tam 40 hiliadi evro za kola o4akvam minimum tabloto da e oble4eno v koza
  • #27
    ККК ( преди 11 години )
    Много му е як салона на това А...
  • #26
    Ъ ( преди 11 години )
    Около тристате коня един такъв автомобил е напълно достатъчен да ти създава грижи по завоите :)Твойта позната не ми е критерий, те жените винаги се слюнчат на нещо друго :)Типична черта им е. Ево 9 е уникален автомобил, само че аз харесвам повече 10-ката заради двигателя..Като за финал - C63 e най-бруталният автомобил, който съм карал, но на мен не ми трябва подобно ускорение, предпочитам автомобили, които ме доближават до група N По същността си ;)
  • #25
    Ъ ( преди 11 години )
    Аз съм старомоден :) Интериор не ми трябва :)Ще ти кажа аз какво намирам за емоционално - не магистрала и стрелка в ограничител, а планинско! Всъщност СТИ съм карал само веднъж, стоково 2011, за сравнение..Ево си ми е по вкуса и това е! Но никога МР, ГСР-а е за предпочитане. Харесвам да работя с ръчна кутия! А и при нея усещането как щракат диферинциалите когато превключваш не може да се замени с нищо! И при двата автомобила управлението е много по-доректно, не говоря за мощност...
  • #24
    mkvr32 ( преди 11 години )
    Ъ, какво по-точно разбираш под повече емоции? Щото имам позната, да в женски род която кара Ево9 МР вече 3 години наскоро го и пипна малко та сега е около 350коня и продължава да се слунчи по м3-ки. Карал съм 400+ кониова СТИ-ка и моита 135-тза(е82 със Cobb stage1+ и BMS Dual Cone Intake = 390коня) си ме кефи в пъти повече. Едната ми турбина надува още при 1400 оборота. Единственият реален случаи в които Ево или СТИ са по-емоционални е в доста дълбок сняг! Но интериорите им са под сяква критика
  • #23
    Ъ ( преди 11 години )
    Не че оправдавам неточни изрази ама понякога е така като се ползва гугъл преводач, а после се опитваме да "хванем" и смисъла на статията :)От гайда до тъпан: ясно е, че и ти доста се ровиш из гуглето, това не те прави специалист! Повярвай ми едно Ево или СТИ доставя много повече емоции от споделената по-горе тройка производители!RoadRunner, ако визираш споменатата от мен СТИ там сърчицето е 2.5 не двулитрово..
  • #22
    от сайт-а ( преди 11 години )
    А ти в какво си "кадърен" и безгрешен?
  • #21
    тъпан до гайди! ( преди 11 години )
    Защо сме такива сeлски пръчки -ясно ти пишат таргет-а в съревнованието BMW 135 и Аudi A3RS.Какви Honda,какви Mitshusishi,какво Subaru ви гонят.Знаете ли изобщо,че спортните автомобили на Mercedes и Audi са развивали над 420км/ч. още през 1938 год. и то на обществени пътища.Прочетете нещо за Bernd Rosemeyer,сега поне е лесно с Google!
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе представяте ли си колко е некадърен екипа на тоя сайт, щом не прави разлика между диагонал и диаметър . XaxaxaxAxa
fallback
Последни