Всъщност главната пречка пред двигателите с горивни клетки е все още липсата на евтини технологии за производство на литиево-йонни батерии, както и липсата на инфраструктура за зареждане с новото гориво.
Първият автомобил на GM, Chevrolet Volt, който се зарежда направо от електрическата мрежа, (така наречените plug-in) ще бъде в магазините през 2009 г.

Моделът на General Motors задвижван от горивни клетки Chevrolet Sequel, изминава над 300 мили с един резервоар водород. Тест-драйв на автомобила сега се извършва във Fuel Cell Activity Center край Ню Йорк.
Според GM Sequel е единствения автомобил задвижван с водород, който е способен да измине с едно зареждане повече от 300 мили по обществените пътища. Sequel има обща мощност 125kW, като четирите колела се задвижват чрез индивидуални двигатели.

