fallback

Audi изпревари BMW

Това стана възможно благодарение на ръста на продажбите на А4 в Китай

Audi излезе начело по продажби в премиум-сегмента, като успя да изпревари лидера BMW. За първия месец от годината компанията от Инголщад е продала 111 750 автомобила срещу 107 276 на баварците, които бяха начело от 2005 г., пише Bloomberg. Промяната на върха е факт, благодарение на ръста от 16 %, който записа Audi през януари. За Китай увеличението е цели 39%, като то се дължи на продажбите на удължената версия на седана А4 на местния пазар. Коментирайки резултатите за януари, икономическата агенция обаче е на мнение, че това положение няма да се запази. Тоест, Audi ще успява да излиза начело в някои от месеците, но лидер в сегмента ще продължи да бъде BMW.Очакванията са баварците бързо да си върнат първото място след излизането на новите модели - 3-Series GT и 4-Series. Експертите са категорични, че те ще имат успех и в Китай, който миналата година се превърна в основен пазар за баварския концерн.На трето място при премиум-автомобилите e Mercedes-Benz. През януари компанията е продала 94 895 автомобила, като записва ръст от 9%, благодарение на новите А и B-Class, както и на повишеното търсене на всъдеходите на компанията.И трите германски премиум-марки до момента успяват да компенсират намаляването на продажбите в Европа с увеличение на други пазари. Важна роля в тази стъпка ще играе повишеното търсене в Индия. През юни Mercedes-Benz ще представи там новата A-Class, която ще бъде последвана от BMW 1-Series, а през 2014 г. в Индия ще се появи и Audi A3.Още по темата:Mercedes-Benz поведе пред BMW в САЩ

Тагове:
fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Естествено, че в Китай.В Европа за Ауди нямат никак добро мнение.
  • #18
    Morizo ( преди 11 години )
    Мда, немските премиуми разчитат на клиенти с не особено висока потребителска култура като китайците за да "вържат" гащите. Тойота и Лексус го нямат тоя проблем - най-силни са в САЩ и Япония, далеч по-цивилизовани пазари. А къде е Лексус спрямо немските "премиуми"? Досетете се сами - средния клас GS започва от 37990 EUR в Германия, докато 5-серия - от 31050 ЕУР, Е-класа - от 27490, а А6 - от 29490. Кой е по-премиум от останалите е очевидно.
  • #17
    човек с очила ( преди 11 години )
    Абе само аз ли не виждам нищо друго на снимката освен трите немски премиум марки -Mecedes,BMW,Audi?Няма Toyota/Lexus,Hyundai/Kia или Nisan/Renault!
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз пък не разбрах къде тикате умрялата Тойота в статия за немски премиум марки? Те от Тойота казаха, че свалят Лексус клас на доло, за да избегнели директната конглокенция с немските премиуми, където Лексус е буквално смазан от германците и продажбите са мижави, на фона на немските премиум. А тука някой се опитва да вмъкне Тойота!! Тойота е сравнявайте с Дачии,Лади,... и т.н. шума.
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха Китай не бил купувал много Тойота ха ха. Да да за 2011г. над 1 милион продадени Тойоти в Китай, Това бе след САЩ и Япония 3-тия най-голям пазар за Тойота, за сравнение продажбите в цяла Европа са много по-малки. Но сега китаеца не иска да вижда Тойота и на снимка, видят ли Тойота и драсват клечката, запалиха им завоидите, Даже Тойота в един момент прекрати производството в Китай през миналата година.
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    tova beshe qsno che ste se sluchi - rano ili kusno... :)
  • #13
    COCKSUCKER ( преди 11 години )
    Ауди е супер автомобил!
  • #12
    GTI ( преди 11 години )
    Skoro VW,6te kupi toyota
  • #11
    GTI ( преди 11 години )
    Niakoi moze li da mi obiasni,za6to kitaicite si padat tolkova mnogo po udalzenite versii
  • #10
    до оня,с Civic-a! ( преди 11 години )
    Китай е изпреварил Съединените щати като страната с най-голям стокообмен в света, съобщи американската информационна агенция Блумбърг, като се позова на официални данни от двете държави.Американският износ и внос миналата година е възлязъл на общо 3.82 трилиона долара, съобщи миналата седмица министерството на търговията на САЩ. Китайският стокообмен през 2012 г. е бил в размер на 3.87 трилиона долара според статистика.
fallback
Последни