fallback

Audi изпревари BMW

Това стана възможно благодарение на ръста на продажбите на А4 в Китай

Audi излезе начело по продажби в премиум-сегмента, като успя да изпревари лидера BMW. За първия месец от годината компанията от Инголщад е продала 111 750 автомобила срещу 107 276 на баварците, които бяха начело от 2005 г., пише Bloomberg. Промяната на върха е факт, благодарение на ръста от 16 %, който записа Audi през януари. За Китай увеличението е цели 39%, като то се дължи на продажбите на удължената версия на седана А4 на местния пазар. Коментирайки резултатите за януари, икономическата агенция обаче е на мнение, че това положение няма да се запази. Тоест, Audi ще успява да излиза начело в някои от месеците, но лидер в сегмента ще продължи да бъде BMW.Очакванията са баварците бързо да си върнат първото място след излизането на новите модели - 3-Series GT и 4-Series. Експертите са категорични, че те ще имат успех и в Китай, който миналата година се превърна в основен пазар за баварския концерн.На трето място при премиум-автомобилите e Mercedes-Benz. През януари компанията е продала 94 895 автомобила, като записва ръст от 9%, благодарение на новите А и B-Class, както и на повишеното търсене на всъдеходите на компанията.И трите германски премиум-марки до момента успяват да компенсират намаляването на продажбите в Европа с увеличение на други пазари. Важна роля в тази стъпка ще играе повишеното търсене в Индия. През юни Mercedes-Benz ще представи там новата A-Class, която ще бъде последвана от BMW 1-Series, а през 2014 г. в Индия ще се появи и Audi A3.Още по темата:Mercedes-Benz поведе пред BMW в САЩ

Тагове:
fallback
  • #29
    Cenitell ( преди 11 години )
    Този показател-продадени бройки от премиум-сегмента, е най-разтеглив, зависи от изходните данни (приемаме безпристрастност на автора)и какви стойности математически се обработват и тълкуват.
  • #28
    Kико ( преди 11 години )
    До военния експерт по-долу:Китайците да се пробват да превземат Япония! Те на един Тайван не могат да направят нищо, камо ли на Япония. Я стига с глупостите. Коментирате нещо, което изобщо не разбирате.
  • #27
    до фотото говори ( преди 11 години )
    Пише се NISSAN кавал такъв
  • #26
    Morizo ( преди 11 години )
    И с какво става една кола "премиум" тогава според анонимния форумен разбирач? 6-цилиндров базов двигател, dual wishbone окачване и задно предаване не са достатъчни? Затова пък 4-цилиндров дизел, макферсонки и предно предаване са ок, а? Ха-ха, ***.
  • #25
    фотото говори ( преди 11 години )
    Няма Lexus,няма Toyota,няма Nisan!! Има само три коли от Бавария!За Дошо:Бавария се намира някъде в Япония!
  • #24
    До миризмо ( преди 11 години )
    Ето тука ти е грешката, една кола не става премиум с ДВД,Навигация,Автоматик и кожа, Защото такива екстри има в почти всички модели в средния клас. Това просто са допълнително оборудване, екстри. Виждал ли си Ес-класа без климатик? Аз съм виждал в скандинавските страни масово колите са без клима, защото е ненужна екстра.
  • #23
    Morizo ( преди 11 години )
    Ами нали това обяснявам - Лексуса е по-премиум, защото идва с куп удобства, а не гол като пушка като немски псевдо-премиум. А че е по-изгоден - разбира се, японците са ненадминати в ефективните производствени технологии.
  • #22
    Анонимен ( преди 11 години )
    НЕзнам какво ги е яд Китайците, но знам само че бяха голям пазар на Тойота, знам, че имат по силна икономика от японците, знам, че доста японски и американски фирми си прехвърлиха заводите в Китай. Айфона нали знаеш че се произвежда в Китай, както и много др. И накрая можем да добавим, че военната и морска сила на Китай е толкова над японската във всеки аспект, танкове,пехота,самолети,ракети,кораби,подводници..., че ако днес решат до утре ще са превзели цяла япония и никой няма копче да им каже.
  • #21
    Анонимен ( преди 11 години )
    Напротив, това си е избор, някой може да не иска да доплаща за цвят металик и за хиляда екстри а държи да има качествена машина. То под база нали се сещаш че имаш ел.стъкла,огледала, двузонова клима, аудио система естествено само с 6 говорителя за 12 доплащаш. От там нагоре доплащаш ако искаш металици, ел.седалки,подгреви,автоматици,кожи,телефони,навигации,ДВД 12колони и т.н. Сигурен съм че ако пуснат Лексус ГС с базовите екстри на Ауди А6 на цена 50000лв. Лексус ще има доста по-добри продажби
  • #20
    До Миризмо ( преди 11 години )
    Ти да не си друсан нещо? Цените на Лексус са в пъти под ценита не БМВ,Ауди и Мерцедес. Ти си дал някакви цени ама къде и на кого и кой с ДДС кои без. Сега да ти кажа цените: Ауди 2.0 бензин 177к.с. е с цена 80000лв. за база без екстри, дори за цвят трябва да доплатиш още 2000лв. Лексус GS 250 209к.с./най евтиния/ 89000лв. Само че. Това е с почти всички екстри а не гола база, говорим, автоматик, цвят металик,ел.седалки с подгрев,ел.волан,огледала с памет,темпомат,ДВД,Навигация,камери,хард диск,кожа,би ксенон,имобилайзер,аларма,аудио система с 12 колони,блутууд,гласов контрол, мултифункционален волан, адаптивно окачване,телефон,преден и заден парктроник,борд комп.. и мн.др. със същите тези екстри най-слабото Ауди ще мине 130000лв. Базата при Ауди А6 3.0ТДИ с 245к.с. е по скъпа от най-скъпия модел на Лексус GS , модела GS 450h с 345к.с. с всички екстри. А вече Ес6 и РС6 с всички екстри можеби ще утидат двойно над най-скъпия Лексус GS. Изтегли ценовите листи на марките и смятай. Лексус е в пъти по изгоден като цена, уви колата май не струва, щом като е с мижави продажби пред немците.
fallback
Последни