fallback

BMW и Toyota задълбочават съвместното си сътрудничество

Системи за горивни клетки, спортен автомобил, олекотени технологии и въздушно-литиеви батерии са част от областите за съвместна дейност

BMW Group и Toyota Motor Corporation (TMC) задълбочават съвместното си сътрудничество в областта на устойчивата мобилност с подписването на обвързващи споразумения, насочени към дългосрочно сътрудничество между двете компании за съвместно разработване на система за горивни клетки, развитие на архитектура и компоненти за спортен автомобил, изследвания и разработки за леки технологии. Тези споразумения допълват Меморандума за разбирателство, подписан през юни 2012 г. Освен това BMW Group и TMC започват сътрудничество в областта на изследванията на въздушно-литиеви батерии, като следващ етап след литиево-йонните решения. С подписването на това споразумение започва втората фаза на съвместни научни изследвания в следващото поколение литиево-йонни батерийни клетки, които започнаха през март 2012 г. Снимка: BMW BMW Group и TMC ще споделят своите технологии и ще разработят съвместно фундаментална горивно-клетъчна система, която включва не само комплекта горивни клетки и системата, но също и резервоар за водород, двигател и батерия, като целта е проекта да бъде изцяло завършен през 2020 г. Фирмите ще си сътрудничат в съвместно разработване на стандарти за водородната инфраструктура, необходими за популяризирането на автомобили с горивни клетки. Двете компании се споразумяха и за започването на предпроектно проучване, което да определи обща концепция и платформа за средно голям спортен автомобил, който трябва да бъде завършен до края на 2015 г. BMW Group и TMC ще разработват съвместно и олекотени технологии за каросерията с помощта на авангардни материали като подсилени композити, с намерението да ги използват съвместно в разработване на платформа за спортен автомобил, и други превозни средства на BMW и TMC. Освен това двете компании започват съвместни изследвания с цел да се разработи въздушно –литиева батерия с енергийна плътност, значително надвишаваща тази на сегашните литиево-йонни батерии. Норберт Райтхофер, Председател на Борда на директорите на BMW AG коментира: "TMC и BMW Group, споделят една и съща стратегическа визия за бъдещето на устойчивата мобилност. В светлината на технологичните промени, цялата автомобилна индустрия е изправена пред огромни предизвикателства, които представляват и голяма възможност. Нашето съвместно сътрудничество е важен градивен елемент от бъдещото ни сътрудничество. " Акио Тойода, президент на TMC допълва: "Само малко повече от година, след подписването на Меморандума за разбирателство, можем твърдо да заявим, че сътрудничеството ни се задълбочава и постигаме значителен напредък. Сега, навлизаме в нова фаза, която обещава значими резултати. Това което научаваме в съвместната си развойна дейност ще ни позволи да правим по-добри автомобили в бъдеще.” Сътрудничеството между BMW Group и TMC започна през декември 2011 г. със споразумение за съвместни дейности за разработване на следващо поколение екологични превозни средства и технологии, а също и за доставка от страна на BMW Group на високоефективни дизелови двигатели за Toyota Motor Europe. Оттогава BMW Group и TMC - като дългосрочни стратегически партньори – продължават съвместните си усилия, за да реализират устойчива мобилност за бъдещето. Източник: BMW

Тагове: BMW Toyota
fallback
  • #23
    doc ( преди 11 години )
    Ne e istina kolko sa tupi pronemskite heitur4eta!Pishe se Oralno,a ne uralno,negramotnik!Marsh v 3-ti klas
  • #22
    Трошливите двигатели ( преди 11 години )
    http://mnogozle.com/video17499_audi-rs6-kusa-zx-10-pri-300-kmch.html
  • #21
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не позна 535D 286к.с. с М-пакет, ако не вярваш питай майка си.
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нека позная... 318 TDS ? С //M огледала и емблема?
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Комшията с Тойотата няма време за кафе с никоя жена, защото по цял дел лежи под тойотата, докато жена му ми прави сутрешния тоалет и почистване на половия орган урално в БМВ-то.
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    Moje bi, 4oveka si e kupil toyota i se e vutril veche, normalno da izpitva tova kam markata :D
  • #17
    Александр Макаронски ( преди 11 години )
    хаха винаги има един интелектуалец, който пише за сервизни акции с големи букви. Ако ще темата да е за трактори с двигатели на волво. Толкова пък злоба към тойота да не е на някакво душевно ниво? Да имаме проблем с комшията с тойотата, който ходи за кафе у жена ти когато си на работа? Айде поне никнейм си направи де... или дай на класиката да ти "нарисува"
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    А Ауди и БМВ са с най-трошливите двигатели :)
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    при тойотките всичко става за МНОГО МИЛИОННИ СЕРВИНИ АКЦИИ
  • #14
    Do Do6o sme6nika ( преди 11 години )
    Do6o Ko6o neznam kakav o6te,aide pomisli malko s taz kratuna kvadratnata predi da pi6e6,nali ako krieha defecti VW 6tiaha da badat globiavani s miliardi.Prosto VW niama defecti kato zaltite toyotki taboret4ici s nai tvardata i draska6ta se plastmasa v industriata.Mar6 v servizaaaaa kazahhhhhhh
fallback
Последни